![]() |
But it ain't no lie, baby saai saai saai #1362
zo dan
|
Para had het onzintopic al gevonden zag ik, maar voor de rest ook:
http://www.viceland.com/blogs/nl/201...t-echt-opgaat/ http://www.viceland.com/nl/v6n3/htdo...eleens-723.php |
kijk, nu weet ik wel liedje ik komend weekend continu in m'n hoofd zal hebben!
Wij hebben gisteren een bod gedaan op een huis en we hebben nog niets gehoord en volgens de hypotheekadviseur die we toevallig spraken wordt zo'n reactie vaak over het weekend getild! Spannund! |
fundalink?
|
:y
wat grotemenserig, een bod doen op een huis :cool: in 'schede? |
Ik vind het prettig dat onze hypotheekadviseur van onze leeftijd is :Y volgens mij vindt zij 't ook spannend.
fundalink |
ziet er heel goed uit (y) toffe keuken
|
De keuken is wel allemaal kunststoflamineerzooi :o maar dat maakt me niet zo veel uit (y) hij is groot en hij heeft een vaatwasser en inductie.
|
aanrecht is mooiiii. en lekker veel kastjesruimte
|
Het aanrecht vind ik juist niet zo mooi, het is een soort cafetaria-tafeltje-materiaal, maar ook niet storend :p
nu lijkt het net of ik allles afkraak, maar dat is niet zo! |
oh hm het ziet er op de foto mooi marmerachtig uit
|
het is gemarmerd roze/creme kunststof. Maar wel veel kastjes inderdaad :Y en plek voor een eettafel én spelletjestafel! En 3 slaapkamers waarvan 1 met inloopkast die ooit de 4e slaapkamer was en heel makkelijk weer om te bouwen is! En badkamer uit 2007 met megadouche! En onderhoudsarme tuin op het zuiden!
|
Hoi.
Kuttreinen. |
Citaat:
|
aww arme Dominique wordt steeds buitengesloten
|
Wie is eruit bij DEHIDD?
|
Citaat:
|
Fuuu, dat huis, wat een ruimte. In Amsterdam heb je voor dat geld ongeveer anderhalve kamer in een buitenwijk :D(n)
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
dankuzeer voor de spoilers :o
|
ik ga nu kijken!
|
Leuk huisje, alleen ik zou echt andere kleuren doen. Bah bruin. :p
|
ik was mezelf al een beetje aan het :')en om het spoileren van zoiets onnozels, maar het is dus niet voor niks geweest :cool:
|
Ik ben het met Moz eens wat betreft DEHIDD :Y
|
Citaat:
Bizar goedkoop ook (ivm de randstad) |
Ik heb geen mening over DEHIDD
|
ik heb er heel veel
|
Citaat:
|
die durf ik niet uit te spreken, want straks komt het onderwerp ervan me de strot dichtknijpen of al mijn vingers breken :(
|
oh er staat gewoon naast het schermpje wie eruit gaat in DEHIDD :s (n)
|
mja dat doen ze áltijd he, de krengn :n
|
". Ik heb zwart ook lang genegeerd maar ik maak nu juist graag combinaties met zwart. Ik heb weleens combinaties gedragen die ik achteraf te extreem vond. Dan zie ik foto’s terug waar de kleuren niet in balans zijn. Het is de eenvoud."
:D:D:D:D::D |
Haha, die mosko belt ook gewoon even naar P&W om nogmaals te zeggen dat die Hendriks nu weer over iets anders liegt:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik geloof dat ik een bril moet. Ik zie echt slecht de laatste tijd.
|
Citaat:
Dit was reden voor mosko om te vragen naar een meineedonderzoek. |
Citaat:
|
Citaat:
Toen belde mosko op om te vertellen dat Schalken tijdens het verhoor had toegegeven wel die een deel van die beschikking te hebben meegenomen en dat hij zelfs precies heeft uitgelegd welk deel en waarom. |
Haha, die Bram :cool:
Ik kijk nu de herhaling van P&W. |
Mooi stukje televisie weer :D Bram pwnt die Hendriks.
|
Zo hee, heb ik vandaag toch even met de hoge piefen, mijnheren directeur-generaals van het ministerie van vws gesproken!:cool: Er zaten ook nog wat andere mensen bij, maar, nouja, ik kon allemaal niet onthouden wie het waren, maar mij werd verteld dat ze erg belangrijk waren:y.
|
En nu voel ik mezelf natuurlijk heel cool.
|
:D:D:D;dd;D:d;d
|
Ik ben al wakker :( ik wil niet..
|
Zo, boodschappen in tha pocket. Nu kan ik de rest van de dag lekker thuisblijven.
|
Hehe wat een kleurrijk man is Bram toch, gewoon eventjes een belletje doen als er abjecte en infame dingen gezegd worden aan tafel bij P&W :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |