![]() |
Lieve smsjes
Ik vraag me af wat de liefste sms'jes zijn die jullie hebben gekregen of verstuurd, ik ben gewoon nieuwsgierig :)
Ik kreeg pas dit sms'je van het meisje dat ik heel leuk vind: Schatje, je bent echt lief & speciaal. Je bent de leukste jongen die ik ken. Ik hou van je (l) Ik vond deze echt heel lief, ik denk dat zij ook wel wat voor mij voelt... Nu jullie! |
duh, dat stuur je niet naar iedereen, wel duidelijk dat ze je leuk vind :P
het liefste dat ik ook kreeg was van een vriendin, en ze zij dat ze niet zonder mij kan :) zij is echt mijn bff |
Ja ik heb ook al met haar gezoend en ze wil afspreken dus dat komt wel goed denk ik!
Net nog heb ik deze naar haar gestuurd: "houden van" is een groot woord maar geen woord is groot genoeg om te vertellen wat ik voor je voel. ik hou van je (L) |
smsjes zijn voor de leuk, een liefdesbrief - dat is pas het echte werk! :D
|
Hmm, een lief smsje kan met mij in ieder geval heel veel doen, ook al staat er alleen een korte boodschap in als "Ik mis je" of "Ik hou van je"
|
Tja, de smsjes die mijn vriendin me stuurt, zijn voor mij. Om dat nu met een forum te gaan delen, terwijl ze daar niet voor bedoeld waren, gaat me wat ver eigenlijk.
Bovendien hoef ik alle persoonlijke zoetigheden ook niet bepaald online te zetten, want dat zou ten koste gaan van mijn stoere-jongen imago. :p |
Hahah :@Louis. Daarom mag ik die van mijn vriendje ook niet online zetten, hoewel daar ook heel lieve bij zijn <3
|
Het liefste wat ik ooit heb gehad? Was niet echt een heel speciaal smsje ofzo, maar werd er wel heel erg blij van.
"Hoe zullen later onze kinderen er uit zien?" |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34. |