![]() |
Meettopic Go back in time
http://i55.tinypic.com/35d16hh.jpg
Met oude vertrouwde aanwezigen: Utrecht, onder het blauwe bord verzamelen. 14:00, 20 mei. Komen: Sylph Daboman Ijsklontje Le Soleil. Tink* Dark Phoenix Mosquito Kunst Topdrop Trimm Trab Hanneke Mr Soija + Axel Misschien: KingelDingel Cherry Springs Trass P-Apple Biertank 52 Geen oude vertrouwde van mij maar wel van Ijsklontje en Tink* Stefenootje |
-o-
|
Citaat:
|
@ Josimar: Ja jeetje, we hadden het net nog over je (marit en ik) we zijn je volkomen vergeten neer te zetten. Neem je Axel ook mee?
|
Nee, nu hoeft het niet meer!
|
En waarom roddelen jullie nog altijd over mij? :p
Axel komt ook. |
> Nee nu hoeft het niet meer
> Axel komt ook Alleen Axel komt nu? |
En voor alle mensen die ik ben vergeten, excuses. Zet je naam er maar bij.
|
Misschien.
|
Pip komt ook!
|
alle mods bij elkaar *boem* ik heersch
|
En ik mag niet? :(
(MadameMinke zegmaar) |
|
En dan maar roepen dat iedereen welkom is op DK en er geen kliekjes zijn enzo :D
|
:')
|
Wat begrijpt men niet aan deze quote?
Citaat:
|
Citaat:
|
Alles is weg
|
Ik kan nog ook...
Ik wist btw niet dat Absinthe MadameMinke was :o |
(y)
|
Citaat:
|
If only...
Ik heb wel zin in een meet, maar ik heb al een andere rond die datum. |
Het leek ons best grappig, een meet met de oude garde. Iedereen is natuurlijk uitgenodigd, dus voel je niet benadeeld als je niet op het lijstje staat, die hebben we ook heel snel verzonnen en volgens mij heeft Tommy ook niet iedereen die ik noemde in een gesprek over meetings van vroegah erop gezet hoor. ;)
Als iemand mij kan vertellen wie die dude met dat rode haar (niet TopDrop) is op mijn foto's van de Scheveningenmeet, dan zou dat ook fijn zijn. :p Ik zit m'n hoofd te breken over die nickname. |
Sinds wanneer hoor ik bij de dk-meetgroep? :p
|
Ja, sinds wanneer ik niet :p
|
Oh jezus ja dat is Tommy! Die zat op mij middelbare school, daar had ik nog een crush op toen ik 13 was! :D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:cool:
Een DK-meet zonder Minke is trouwens geen echte DK-meet dus die moet ook op het lijstje. |
Citaat:
Kan ik weer rode wijn over Kunst heen gooien! En een opwaaiend rokje aantrekken! |
Pippeloen was er trouwens ook haast elke meet wel bij. En sterrenmeisje zou ook best mogen komen, al wordt dat hem toch niet. :p
|
Jaaa (y)
|
Ik kan niet in elk geval!
|
Citaat:
Of jij?! Juice moet natuurlijk ook komen! En TRA :D:D |
Citaat:
|
Het is al goed hoor ;)
Eigenlijk moet spekkie ook :p |
Hallo, beste mensen van de kantine.
Uiteraard ben ik er bij! Groetjes, Niels. http://94.100.120.167/1178850001-117..._5_mpBD_1.jpeg |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oh, ik dacht dat dit topic een grap was, net als vele andere meettopics van je. :o |
Woensdag is wel mijn vrije dag. :o
|
Haha ik maak dit keer geen grapjes :o
|
Citaat:
|
Upje voor dit mooie topic!
|
Ik zie nog weinig oude garde.
|
Oh kom op dit jaar zit ik 6 jaar op dit forum! Ik vind mezelf oude garde :o
|
Citaat:
|
Jeetje.
|
Wat?
|
tof :cool:
|
Trek het je niet aan fizzle, ik zit hier al 10 jaar en nog word ik niet tot oude garde gerekend :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34. |