![]() |
Kleine onzekerheid!
Heey jongens...
Ik weet niet of dit vaker voorkomt. Nouja met de grootte van mijn piemel is niks aan de hand dus dat is een geruststeller. Maar waar ik best onzeker over ben...... hij staat een beetje scheef:facepalm:! Hoort je piemel altijd recht te staan of is het normaal? Hij staat niet verschrikkelijk scheef maar ik merk het wel! Is dit iets raars of hebben meerdere mensen dit?:bloos: |
Ik heb meer iets scheve piemels voorbij zien komen dan geheel rechte piemels hoor... En al was een piemel zelf helemaal recht dan hing hij wel wat naar links of rechts... Zolang hij geen hoek van 90 graden maakt hoef je je écht geen zorgen te maken.
|
Volgens mij hebben vrij veel mensen dat. Net zoals bij vrouwen de ene borst heul vaak net wat groter is dan de ander. Zolang het geen enorm verschil is (voor borsten) of geen enorme scheefheid (voor piemels) denk ik niet dat je je er erg druk om moet maken.
|
Niet druk om maken, mijn vriend heeft ook een scheve piemel, nou de seks wordt er echt niet slechter op ;)
zolang hij het doet hoef je je geen zorgen te maken :) en mocht je onzekerheid blijven is het misschien handig om even langs de dokter te gaan ;) |
Ik heb nog nooit een rechte piemel gezien.
|
Je moet soms van draagkant wisselen ;)
|
Citaat:
|
Met andere hand wanken, komt ie vanzelf recht te staan
|
op de kop seks hebben terwijl je je tanden poetst en met een zonnebril op bier door je neus drinkt, dan staat ie zo weer recht!
OT: nee is normaal en zou je er geen zorgen over maken en ook verder niks aan proberen te doen. Gewoon goed leren gebruiken. |
Citaat:
Maar het is inderdaad wel heel gebruikelijk dat ie een beetje scheef staat. |
Haha mijne is ook scheef heur :p en ik heb er geen problemen mee zover ik weet, plassen lukt, hij word nog stijf, en klaarkomen gaat ook gwn goed :p
Overigens: METAL!!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |