![]() |
het tongbrekers topic
ik was me aan het vervelen dus ik dacht maak maar eens een onzig nieuw topic aan
dus wie weet een paar leuke? |
Blaukraut bleibt Blaukraut und Brautskleid bleibt Brautskleid.
|
Sjtsjeli-sjtsjjolotsjki i sjtsjotsjki.
|
ik vind de titel ook wel een mooie btw
|
En vriend van mij stottert...
Weten jullie voor hem wat leuks? |
Citaat:
|
I slit the sheet, the sheet I slit, and on the slitted sheet I sit.
|
Citaat:
|
De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets.
|
Als een tekkel een tekkel tekkelt tekkelt de getekkelde tekkel de tekkelende tekkel terug.
|
Ruud rups raspt rap rode ronde radijsjes.
Als de potvis in de pispot pist, zit de pispot vol met potvispis. Probably properly pronouncing 'probably' is a problem. Peter Piper picked a peck of pickled peppers |
wauw dit is het slechtse topic ooit
|
nee jij dan
|
"Is Frans in het Frans Frans?", vroeg Frans aan Frans in het Frans. "Nee," zei Frans tegen Frans in het Frans, "Frans is in het Frans: français.
Klopt inhoudelijk totaal niet, natuurlijk. |
echt een lange :P :
Roverovervallen vallen overal voor. Het valt voor dat bij een roveroverval een rover voorover over een roverval valt. Maar een rover heeft het er wel voor over om bij een roveroverval voorover over een roverval te vallen. Want voor een rover schiet er bij een roveroverval altijd wel wat over! slaat echt totaal nergens op XD, heb ik uit een boekje ^ |
Citaat:
|
de knecht van de kapper kapt de krullen van de kapper.
|
Als vliegen achter vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegensvlug.
|
Citaat:
De koetsier poetste de postkoets met postkoetsenpoets. |
Zigzag zag Zagzig zichzelf zagen :/
|
Citaat:
Als vliegende vliegen achter vliegende vliegen vliegen, vliegen de vliegende vliegen vliegensvlug! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat was was voor was was was?
Voor was was was was was is. :cool: |
Knip de kapper knipt en knapt knap, maar de knecht van Knip de kapper knipt en kapt knapper, dan Knip de kapper knippen en kappen kan.
|
Loyale Loyaliteit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De knappe kapper kapt knap maar de knappe knecht van de knappe knapper kapt nog knapper dan de knappe kapper kappen kan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
At-en-tom-aten-tomaten-tom-at-en-at-vrat
De typische typist typt typisch op de typ(e)machine. |
Alditüte
|
Citaat:
|
Citaat:
de was was was, maar toen de was gewassen was, was de was geen was meer! en die van frans ken ik als: Frans zei tegen Frans in het Frans, "is Frans in het Frans Frans?" "Nee" zei Frans in het Frans tegen Frans. Frans in het Frans is niet Frans Frans in het Frans is Francois! Ik kom er zelf niet meer uit welke leestekens ik moet gebruiken :o |
"Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo." is a grammatically valid sentence in the English language, used as an example of how homonyms and homophones can be used to create complicated linguistic constructs
|
"James while John had had had had had had had had had had had a better effect on the teacher" is an English sentence used to demonstrate lexical ambiguity and the necessity of punctuation,[1] which serves as a substitute for the intonation,[2] stress and pauses found in human speech.[3]
|
Voor Carn :bloos:
Hedde gij da gezeet gehad, mende da werklik war? Hoe doede gij da? Hoe doede gij da? Hoe hedde gij da gedaon:bloos: |
Rabarberbarbarabarbierbar.
|
hazewindhondhalsbandslotsleutelgaatjesmakershandboek deel 1 voor beginners
|
Citaat:
|
Wat is een knapper? Als in 'de knappe knapper'?
|
Een tongbrekers spelfout :p
|
typfout :D mijn vingers kunnen het ook niet uitspreken.
|
Citaat:
|
ik vind 'oosterse salade' al moeilijk
|
Langs de koele kali liep een kale koeli met een kilo kali op zijn kale koeli-kop
|
Citaat:
|
connie wou un ponnie moar da konnie want de ponny wo nie
|
Als je met zeven zeven gaat zeven, zeven de zeven zeven.
kadoedelatoe (wat staat hier??) :D:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57. |