![]() |
je dag sexy/spannend maken.
heey
iemand vertelde mij laatst dat ik een keer zonder ondergoed moest gaan lopen (wel met broek aan natuurlijk) en toen ik dat deed werd het gewoon rondlopen buiten en andere normale dingen wat spannender. mijn vraag is of jullie misschien andere ideeën hebben als deze. om bijvoorbeeld je normale dag sexy en spannend te maken. ook wil ik vragen of jullie het willen proberen en vertellen wat jullie ervan vonden. (ik ben een man en 17 jaar) |
Ik loop op de dam op een drukke dag, strip tot op mijn ondergoed, ga op mijn hoofd staan, balanceer een zwaard om mijn voetzolen en schreeuw het Wilhelmus achterstevoren.
Spannend genoeg? |
Ik vind het geil om hoge sokken, sandalen en een korte broek aan te trekken en zo naar school te gaan.
Fap daar maar op. |
Graag serieus reageren of helemaal niet.
|
Als je van dingen in je kont houd moet je er een tril-ei indoen :D
|
Ik doe weleens geen bh aan naar school en stappen enzo, spannend genoeg. haha nee valt wel mee ,het zit gewoon lekker.maar het valt de jongens wel altijd op.
|
Blegh dat zit toch helemaal niet lekker, als je geen boxer aan doet, dat schuurt zo tussen de ballen :S
|
Citaat:
|
Ja dat kan ik wel, hebben wel een mooie vorm al zeg ik het zelf. Maar voor alle meisjes: gewoon doen. Het is echt geen big deal, zonder bh lopen. In dit mooie weer scheelt het trouwens ook enorm!
|
Citaat:
|
Nou als je grote borsten hebt, kan het danig oncomfortabel zijn zonder bh... maar idd, met kleine(re) borsten kan het prima. Ik vind het ook wel okee, maar mijn vriendje vindt het vooral leuk :D
OT: Ik snap het niet helemaal.. je bedoelt hoe je een dag spannend maakt in je eentje? Dat vind ik niet zo boeiend... geen ondergoed lijkt mij alleen leuk als je dan vervolgens tegen je vriend(in) kunt zeggen "...ik heb geen ondergoed aan :evil:" |
Volgens mij komt het iets minder sexy over als je dat als je dat als jongen tegen je vriendin zegt.
|
Ik voel me dus echt niet sexy zonder ondergoed aan hoor, geef mij dan liever sexy lingerie, dat werkt voor mij een stuk beter :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33. |