![]() |
man, soort beurs?
ik vraag me dus af he, wat is dit? zag 'n paar keer langskomen gedragen door jongens
http://i55.tinypic.com/2qcp47m.png |
Iets waar ze geld, pasjes e.d. in meenemen misschien? Een soort portemonnee aan je broek vast dus denk ik. Zou ook niet weten hoe het echt heet.
|
ik vind het er niet uitzien laat ik het daarop houden xD
|
Een portemogay... Nee, vind het écht te lelijk...
|
Het lijkt me ook niet echt handig, je kan niet echt makkelijk bij je pasjes of wat je er dan ook instopt, moet je die clip steeds loshalen. Kan je het beter in je zak bewaren.
Ik vind het er ook een beetje mongolisch uitzien, net zoiets als een sleutelbos of nog erger, een telefoon in zo'n hoesje aan je broek. |
Citaat:
|
Ik vind het wel mooi, maar dan vooral als je een riem hebt met allemaal survivaldingen (lepel, zakmes, zo'n horloge aan een ketting) eraan. En een baard. En zo'n beige hoed die wetenschappers in Afrika dragen. En kleren in schutkleuren. Bovendien moet het tasje er dan een beetje verweerd en ruig uitzien.
|
Die heb ik, maar het is eigenlijk bedoelt voor sleutels en je moet het ook niet zo debiel aan je broek hangen.(n) Je sleutelbos maak je dus vast aan die clip en doe je dan in het tasje.
|
Citaat:
Waarom dan niet gewoon je sleutelbos direct in je broekzak? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |