![]() |
Chatten...
Zouden jullie met iemand die je via de chat hebt leren kennen, ooit verkering hebben, nadat jullie elkaar maar 1 week kennen?
|
gaat dit???
Kan men de ware liefde vinden via een chat? :confused: :confused:
|
ja. Waarom niet? Je kunt je ware liefde ook op de wc vinden, dus waarom niet op de chat?
|
|
misschien wel, is heel moeilijk te zeggen.. ligt compleet aan die ander (hoe hij/zij is/overkomt)
maar meteen een relatie, ik weet t niet; spreek gewoon nog een keer af en nog een keer en nog een keer en zie dan verder! |
ja hoor :)
|
Nee
|
Ja, maar ik kan me niet voorstellen dat ik iets zou beginnen met iemand die ik pas een week ken, of ik moet echt 7x24 uur lang met die persoon hebben gechat zodat ik haar gewoon al goed ken. En dan nog is het een gok.
|
Ik heb je topic, die vanaf Seksualiteit hierheen verplaatst is, hierin gezet. De rede hiervoor is, dat er al een topic over internetliefde bestaat (die noemde ik hierboven), en dat het om een persoonlijke kwestie gaat.
Volgens mij kan dat allemaal het beste in 1 topic, waar je al je verhalen en vragen over je situatie kwijt kunt. :) |
Citaat:
|
Citaat:
ja dus. *blue* xXxXx |
ja, denk wel dat dat mogelijk is..
Voor mijzelf vind acht ik het niet waarschijnlijk dat het mij zou gebeuren... |
ja k denk dat dat wel kan...
mijn vriend heb k ook via internet leren kennen eigenlijk. we zaten wel bij elkaar op school enzo, maar we hadden geen flauw benul van elkaar wie we waren. dus na een paar maanden gechat te hebben kwamen we elkaar tegen tijdens het uitgaan per toeval. dat klikte en nu hebben we wat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet na een week. dat vind ik te kort. misschien na verloop van tijd.
|
wonen jullie ver van elkaar.? woont hij/zij aan de andere kant van het land of in een ander land.??
ik zou het persoonlijk niet verkering kunnen hebben met iemand die aan de andere kant van de land woont of in een ander land, maar goed dat ter zake. :p maar ik vind dat je elkaar in een week chatte niet echt goed kent.. ik vind toch het beste idee om wat met het meisje/jongen te gaan afspreken.. en bovendien je kan toch niet verkering nemen met iemand die je niet ziet.? |
Citaat:
|
Ach, mijn vriend en ik hadden elkaar 1 keer ontmoet bij het uitgaan. En daarna waren we allebei super verliefd en hebben we de gok gewaagd en we zijn nu bijna 3 maanden verder dus...
Mijn advies: je kan het altijd proberen! Als het niet gaat, weet je wat je te doen staat! |
Citaat:
|
Jazeker, dat kan heel goed.
|
Citaat:
|
kennen en kennen... wanneer k die persoon al n paar keer aan telefoon gehad heb en we al veel gebabbeld hebben zal k ook al weten wie t net is... als we mekaar dan in die week vier keer zagen enzo...
misschien x |
Citaat:
|
'k heb mijn lief via de chat leren kennen en we hebbe nu ook verkering.. maar 1 week :eek: nee 'k moet hem eerst door en door kennen, zodat 'k hem vertrouw.... en bij ons duurde dat van euh feb. tot mei duss euhm... jah zo'n 4 maandjes.....
vind ik een mooie tijd om elkaar te leren kennen en leren vertrouwen en daarna een relatie te beginnen... 't voelde trouwens wel al meteen goed toen 'k hem al een week had gesproken hoor :) maar geduld is 'n schone zaak he :) |
Citaat:
|
Ja, ik denk inderdaad dat wel werkt...
|
ja tuurlijk kan dat want ik en mijn vriend zijn al 8 maanden gelukkig bij elkaar dussssssss :D
|
Dit doet me denken aan de film "You've got mail"
Volgens mij kan dat best hoor. Eerlijk gezegd is het een hele tijd geleden al, bij ook gebeurd. Maar ik moet je wel waarschuwen dat sommige mensen zich nogal anders voor kunnen doen over het internet. Maar wie niet waagt, wie niet wint toch? Het is in ieder geval niet zo dat, omdat je hem via het internet kent, dat je geen relatie met hem MAG beginnen. Das natuurlijk onzin! Hopelijk was dit een beetje het antwoord waar je op zat te wachten |
Of je eerste contact nou via internet is, in de supermarkt of in een disco.. boeit toch niet.
(ervanuitgaande dat t op een spontane manier is dat je elkaar es spreekt op MSN, vervolgens gaat bellen en dan eens afspreken.. dus niet van die dating-oproepjes of TMF-chat-kneuzen zooi) en ehm moet wel moment komen dat je elkaar gewoon belt en afspreekt.. |
Liefde kan inderdaad prima ontstaan via internet...
Om echter een relatie van lange duur te onderhouden zul je elkaar vaker moeten zien... Ik heb m'n huidige vriendin ook via dit forum leren kennen. Zijn onderhand 4,5 maand samen. We zien elkaar vaak, dat is wel fijn. We spreken elkaar haast nooit via internet. Het internet heeft ons alleen bij elkaar gebracht, we zijn ook pas verliefd geworden nadat we elkaar in real life hadden ontmoet... :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08. |