![]() |
Wat heb jij als laats gedownload? #X+1
:)
|
LibreOffice. De 'open source' fork van OpenOffice, gestart na onenigheid tussen Oracle en de community.
|
Vanochtend
90210 S03E18.avi 90210 S03E18.en.srt Breakout Kings S01E07.avi Breakout Kings S01E07.en.srt Burn Notice The Fall of Sam Axe 2011.avi Camelot S01E04.avi Camelot S01E04.en.srt Desperate Housewives S07E18.avi Desperate Housewives S07E18.en.srt Game of Thrones S01E01.avi Game of Thrones S01E01.en.srt Glee S02E17.avi Glee S02E17.en.srt Gossip Girl S04E18.avi Gossip Girl S04E18.en.srt The Borgias S01E04.avi The Borgias S01E04.en.srt The Borgias S01E04.nl.srt |
De laatste versie van Adobe Flash Player. Illegale materialen doe ik niet aan.:p
|
The heart is a lonely hunter - Places you call home
Matthew Mayfield - The Fire EP Twee EPs van noisetrade, gratis en legaal :) |
Seizoen 1, 2, 3, 4 en 5 van Dexter en de complete Matrix en LoTR trilogieën.
|
|
De free to play game league of legends.
|
Citaat:
|
De Duitse versie van Firefox 4 en het Duitse taalpakket voor LibreOffice 3.3.2.
|
De film Monster.
Hij was matig. |
The American
Despicable Me New Kids Turbo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Engelse subs zijn vooral handig om de film nog te kunnen volgen als het geluid zacht staat, of als er juist veel lawaai om je heen is.
|
koptelefoon ftw.
|
Ik regel meestal ook subs hoor. Omdat accenten soms lastig zijn (bijvoorbeeld Snatch, Lock, Stock etc) en inderdaad; volume. Met de kanttekening dat ik er eigenlijk niet op let behalve wanneer ik niet zeker ben van wat ik hoorde.
Anyway; OT: Breaking.Bad.S03.720p.WEB-DL.DD5.1.h264-RTARHD 127.Hours.2010.1080p.BluRay.x264-SECTOR7 Tangled.2010.PROPER.1080p.BluRay.x264-CiNEFiLE The.Fighter.2010.1080p.BluRay.x264-REFiNED New.Kids.Turbo.2010.DUTCH.720p.BluRay.x264-VeDeTT |
mietje. Enige wat ik soms echt niet kon volgen was The Wire :(
|
Tron Legacy
Blade Runner Jurassic Park 1, 2 en 3 |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb overigens wel mn eerste NLse subs voor Borgias gedownload, die ik ga uitproberen. Want daarvoor moet ik wel soms op pauze klikken en een woord opzoeken. ;) Woorden als "concubine" ken ik niet. :o |
:nono: dat is een vrouw die een soort van getrouwd is met een man, maar dan toch ook weer niet, door bijvoorbeeld sociale status. Een prins was bijvoorbeeld vroeger verplicht om te trouwen met een of andere prinses voor politieke redenen; maar hij kon dan wel een relatie met nog iemand anders buiten het officiële huwelijk hebben. Een concubine was in de praktijk vaak "de vrouw van" en de huwelijkspartner had meer een symbolische/politieke rol.
|
Kan het me niet herinneren, wel eens een muziekje van youtube maar dat is het dan ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: nog meer foto's en een oud msngesprek |
Portal 2
|
Misfits Season 1 & 2
|
One Tree Hill 8x18 en Glee 2x17 (Y)
|
Ik snap echt niet waarom mensen New Kids turbo nog downloaden ook. :(
Mijn lijstje: House S07E19 Full Metal Jack The Next Three Days Black Swan |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
OT: Portal 1. |
Citaat:
|
De dubbele punt en de p zaten er niet voor niets!
|
|
Als eerste en laatste: Röyksopp - Senior en Anton Corbijn - The American.
|
Amalia Rodriques - Tudo Esto E Fado
Breakout Kings S01E08.avi Desperate Housewives S07E19.avi Game of Thrones S01E02.avi The Vampire Diaries S02E18.avi The Vampire Diaries S02E19.avi |
|
N.a.v. dit topic: Camelot s01e01/02/03/04. Ik ben zeer benieuwd.
|
Nieuwe plaat van The Wombats.
|
Laatste afleveringen van Bones en House
|
De film Black Swan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ot: Nieuwe Game of Thrones :cool::cool::cool::cool:(y)(y)(y)(y)(y):cool::cool::cool:*O**O**O**O* en Treme, en nog wat episodes van Fringe. Maar ik loop nogal wat achter merk ik :/ |
Camelot ben ik inmiddels gestopt, want inderdaad gay. :p Erger me dood aan die acteur die arthur speelt.
|
Ah bummer, leek me juist zo leuk. Maar ga het toch proberen.
|
Beter, probeer je Game of Thrones (Y)(Y)(y)
|
Dat klinkt inderdaad gaaf, zal het binnenkort ook eens downloaden (Y)
|
Rollercoaster Tycoon:cool:
|
De film die we eigenlijk vanavond in de bioscoop zouden gaan kijken. De oppas kwam echter niet opdagen (N)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |