![]() |
Vriendin ineens anders dan gewoonlijk
Mn vriendin is voor een paar dagen naar een van haar vriendinnen geweest..maar sinds ze terug is doet ze anders. Eerst merkte ik het al op via sms, maar dacht dat ik het me inbeeldde dus schonk ik er verder geen aandacht aan.
Maar eens ik haar zag (TOTAAL NIET met de gedachte da ze via sms anders deed dan gewoonlijk) vond ik haar ook ineens anders. Ik weet niet echt hoe ik het zou moeten uitleggen, ze zegt nog altijd de lieve woordjes zoals gewoonlijk en knuffelde me en kuste eigenlijk vele meer dan normaal. Maar ze kwam ook stoerder over...niet hoe ik haar ken... |
Misschien heeft ze gewoon meer zelfvertrouwen gekregen door het leuke uitstapje met vriendinnen, waardoor ze nu stoerder is (y) lijkt me positief, toch?
|
Maar het is stoerder in de zin van arroganter.
Het is inderdaad positief als ze meer zelfvertrouwen heeft hoor^^ |
Misschien heeft die vriendin haar wijsgemaakt dat jongens vallen op arrogante meisjes ofzo, vraag het haar eens (op een lieve manier).
|
Lijkt me een typisch gevalletje van "Invasion of the body snatchers (1978). Je vriendin is overgenomen door een alien.
Kijk de film en zie wat je te doen staat. ;) |
Ik zou het haar gewoon lief vragen, probeer het mooi te verpakken :P Dat ze je meer kust kan toch enkel een goed teken zijn? ^^
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |