![]() |
Wat moet ik worden?!?
Hallo,
Ik weet niet wat ik moet worden, ik zit er al een tijdje mee, ik zal even wat over mezelf vertellen Ik zit in de eerste klas Mijn hobbies zijn, met de metaal detector op stap, De 2e Wereld oorlog, Ook nog andere gebeurtenissen uit de Geschiedenis Ik ben erg stil Ik ben niet iemand die graag voor de klas staat Het liefst zit ik achter in de hoek Ik hou er van om alleen te zijn. Ik ben breed gebouwd ( Keizersnee ) zit op het Theoretische leerweg. Ik ben een Christen Ik ben een binnen en buitenmens, liefst buiten als jullie nog wat vragen hebben over mij stel maar maar wat zou ik kunnen worden? |
Je zit pas in de eerste dus je hebt nog tijd genoeg. Maar het is wel goed van je dat je er nu al over na denkt. Binnenkort krijg je je profielkeuze/sectorkeuze en dan maak je opdrachten waardoor je in ieder geval de kant weet die je leuk vindt om op te gaan. Vervolgens kan je naar studies kijken en ook naar opendagen gaan.
|
ik zou bijna zeggen archeoloog maar dat is nogal een klim vanaf TL(niet dat ik wat tegen TL heb ofzo hoor ik doe het zelf ook;))
Of wat dacht je van bijvoorbeeld hovenier ofzo? En wat Kikaa ook zegt idd, je krijgt als het goed is nog voldoende voorlichting voordat je de keuze van een sector maakt:P en sectorkeuze zegt ook niet alles, heel veel opleidingen letten op je vakkenpakket ipv je sector. |
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die in de eerste weten wat ze willen doen. En zeker niet veel die het in de eerste weten en daar over een paar jaar nog hetzelfde over denken (ik wou zesde zeggen maar dat gaat vast niet op voor vmbo :D :O). Maak je er (nog) niet ál te druk om, zoek eerst maar uit welk profiel je wil en dán welke opleiding en dan zie je vanzelf wel weer waar je 'inrolt'. ;)
|
Archeoloog lijkt me echt een super beroep, maarja ik ben er niet ''slim'' genoeg voor. Ik kan misschien net Havo doen. maar dat gaat denk ik niet lukken, op het gemiddelde met TL sta ik vaak op 7 of 8.
|
@ em, ik zit in 3 vmbo en weet al sinds groep6 wat ik wil en ga worden:bloos: maar ik ben in dat geval echt een uitzondering...
|
Geschiedenisleraar...? Ow nee, want dan sta je voor de klas.
Hmmmm.... Eeeuhmm... Mja... voor historicus heb je weer universiteit nodig. |
Kun je niet in een museum gaan werken ofzo?
Bij SintLucas in Boxtel heb je ook een opleiding met restauratie, misschien is dat dan wel iets voor je? |
Hovenier? Beveiliger? Boswachter?
|
Citaat:
Wat wil je worden dan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43. |