![]() |
Ik betaal iedere maand een euro te veel
Ik heb Digitenne van KPN en betaal daar iedere maand 8,50 voor. Maar ik kwam laatst het contract tegen en daarin stond dat ik maar 7,50 per maand hoef te betalen. KPN schrijft nu dus al bijna 2 jaar een euro te veel per maand af. Kan ik dit nog terug vragen of het overschot gebruiken voor de komende maanden?
|
Neem even contact met hun klantenservice zou ik zeggen? Wie weet is er een verklaring voor, of hebben zij een voorkeur voor hoe het op te lossen?
|
Als ik me niet vergis, hebben ze een tijd geleden hun tarief verhoogd en dat naar alle klanten gecommuniceerd. Je kon dan opzeggen als je niet akkoord ging. Dus volgens mij ben je, door toen niet op te zeggen, gewoon akkoord gegaan met de tariefswijziging.
|
Idd, ongeveer een jaar geleden is het tarief verhoogd van 7,50 naar 8,50. Als je contract van daarvoor is staat daar waarschijnlijk nog 7,50 in en is er daarna een tariefverhoging geweest naar 8,50 waardoor je nu dat moet betalen. Overigens wordt het per 1 juni verhoogd naar 9,00 euro. Ik heb er vandaag een mail over gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zolang ze het daarna doorgeven dat het gaat gebeuren en je de kans geven eruit te stappen naar aanleiding van de verhoging is het allemaal prima in orde. Tenzij de verhoging niet gecommuniceerd is. Dan heb je een positie om het oude bedrag te eisen over de voorgaande periode, maar dat aannemelijk maken is vaak lastig. |
Ik heb nog nooit 7,50 betaald, altijd al 8,50. Dus volgens mij heb ik dan sowieso het eerste jaar teveel betaald. Ik heb ook nooit bericht gekregen over dat de prijzen verhoogd zouden worden. Ook niet dat het gaat stijgen naar €9,-. Denk dat ik straks maar even bel.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.