![]() |
Saaitje oorlog, met mayonaise, pindasaus en uitjes #1364
:)
|
Als je iets origineels had bedacht!
|
Wordt mijn rijst vanzelf goed zacht als ik hem maar lang genoeg laat doorkoken?
|
Citaat:
|
Fuu ik ben die Nyancat ook aan het luisteren door die FB post van Sann:O
200 seconds and counting! |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://2.bp.blogspot.com/-pWrcRuxzl6...00/tuintje.jpg
mijn tuin :) er lag echt zo'n dikke laag bladeren, we hebben drie vuilniszakken volgemaakt :o |
@Etmakas je hebt zacht/pap kokende rijst en droogkokende rijst, die laatste kun je volgens mij nooit tot pap krijgen.
|
Citaat:
Citaat:
Hoe dan ook, nu bestaat mijn lunch uit in melk gekookte zilvervliesrijst met zout, suiker, boter en kaneel, warme melk met zout en een matze. En het is nog lekker ook. :cool: |
HOLY SHIT
De kat heeft een ander hoedje gekregen. |
Citaat:
|
Ja fuu door jou:D
bijna 700 seconden nu:o |
De melk is trouwens wel héél erg lekker geworden <3
|
Holy Shit SANN!
Lamb op Festival Mundial! Wat enorm gaaf (y)<333 Dat wist ik dus helemaal niet. Anyway, ik moet even zien wat nu op welke dag is enzo. |
Citaat:
|
Oeh, ik heb ook matzes klaarstaan voor pasen. :cool:
|
Citaat:
Absinthe weet je al of je komt? |
Hoorde gisterochtend trouwens gerommel in de keuken. Dus ik ging kijken, en inene verscheen een kopje en twee pootjes voor het balkondeurraam, dat begon te miauwen. Arme Gizmo zat er al zeker een uur opgesloten.
|
Citaat:
Zondag: Jeugd van Tegenwoordig (ik wil gewoon even sterrenstof meezingen :bloos: ) Fun Lovin' Criminals, Moby, Shantel en Lamb. Wat mij betreft dus duidelijk zondag :o Maar over allebei wil ik ook wel nadenken ;) |
godver wat een leuke line up
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.festivalmundial.nl/ |
Citaat:
http://4.bp.blogspot.com/-PtbVBBG6Q2...s1600/woud.jpg wat een groen oerwoud |
Ik zeg ook zondag!
Lamb, wow, wat wil ik die graag eens live zien. Moby weet ik al dat het te gek is en Shantel, dat wordt gewoon weer een feestje <3 |
En nee, ik weet nog niet of ik kom maandag! :o
|
En we mogen ook nog mee beslissen wie Wycleff Jean moet vervangen :D
Oh ja, en zaterdag is voor mij sowieso geen handige dag, zie ik al :y |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Oh jeetje, nu moet ik bedenken wie ik wil. Dat weet ik toch helemaal niet!
Vampire weekend, lijkt me wel passend. Maar die heb ik al 2x live gezien. |
"Op dinsdag 19 april wordt de Top 4 bekend gemaakt waarna je nog 1 keer je stem mag laten horen.
We want more!" Eh dat is al geweest :D(N) |
Als Roos komt, dan laat maar zitten!
HA! Jongens, ik ben op dreef vandaag! Ik heb zeker vakantie? :cool: (serieus, dat realiseer ik me nu pas :o *O*) Ik heb nu mail van mijn moeder over tweede paasdag, mal gucken. |
oww ik speelde vals, ik heb hem aan laten staan toen ik mijn pizza ging lezen:o
|
Citaat:
|
Wat is het toch weer lekker weer~! Ik wil buiten zitten en niks doen! Maar ik heb mezelf voorgenomen te werken!
|
Ah, helaas. Het wordt de paasbrunch bij mijn moeder. Andere keer weer! We doen wel een mooi verjaardagsontbijt na mijn feestje ofzo ;) (alleen heb ik geen dakterras)
|
Dat van Roos was natuurlijk een grapje :(
Komt ze naar Festival Mundial? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die zondag is nog wel ok. Op Moby en Shantel na :P
|
Zo, dadelijk ijs eten om te vieren dat ik vakantie heb en vanavond kaasfonduen met m'n beste vriendinnetje *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je maar weet dat ik wel absoluut naar Shantel ga :o Dan ga jij maar even iets voor jezelf doen ofzo :p Verder ga ik nu weer heel erg mijn best doen om je over te halen om gewoon wél mee te gaan ;) |
Moby is wel aardig als hij er met een band staat, maar een zogenaamde "DJ set" doet me niet zoveel.
FLC komen ook, dat is wel leuk (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En Fun Lovin' Criminals dig ik ook wel ja :y
|
Citaat:
|
Citaat: