![]() |
genaaid door vriend
ik had net een msn gesprek
en toen zij een oud vriend van mij dat wrm ik niet meer vrienden met iemand anders was (Iemand waarmee ik eerder vrienden was maar later mij begon te pesten) toen zij ik van ik vind andere mensen aardiger toen zij hij ok ik ga hem het nu vertellen (n) kortom: :( |
Zeker : (
|
Citaat:
wat moet ik nu doen?? :'( |
Rustig blijven
|
Maar weet niet of je onrustig bent
|
Citaat:
:( |
Maar kan je het nog heel even uitleggen.
|
jahoor
sorry als het niet duidelijk was maar het ging zo ik noem de oud vriend even M en M: eej ben je nog vrienden met hem ik: neej niet zo M: wrm niet ik: omdat ik andere mensen aardiger vind als hem M: oke ga ik um nu vertellen ik: WTF |
Inderdaad wtf
Hoe groot is het probleem als die gene dat weet? |
Citaat:
|
Die gene waarover je zei dat hij minder aardig was?
|
Citaat:
sorry als ik onduidelijk benn ik ben nogal in paniek :D |
Geef niet =)
|
Wat is zijn leeftijd?
|
Citaat:
14 |
Zie je hem vaak?
|
Citaat:
hij zit bij me in de klas |
En hij heeft je wel eens eerder gepest?
|
Citaat:
tijdje geleden |
Was het om uiterlijk, relaties met personen..?
|
Citaat:
|
Wat een onzin
|
Wees er trots op! = )
|
Citaat:
maar dit is best wel kut |
Waarneer zie je hem weer?
|
Citaat:
|
Heb je geen vrij of?
|
Citaat:
|
Op Goede vrijdag. Kan maar Tja ik ga morgenochtend naar Frankrijk ik heb dan vakantie dus kan je alleen nu helpen.wat voel je als je wordt gepest?
|
Citaat:
en genaaid omdat ik hun niks heb aangedaan |
Heb je veel vrienden op school?
|
Citaat:
maar die zijn laf en zouden nix doen als ik gepest zou worden |
Tja van vrienden moet je het hebben, nee tja als ze laf zijn ja
Maar kan het zijn dat oude vriend niet gewoon een grapje maakt of zei hij niks na jouw WTF? |
wtf, wat kunnen mensen laag zinken zeg..
maar zou hij je hierom echt gaan pesten dan? maarja, ik ben zelf ook heel lang gepest, en negeren werkt het makkelijkste ervaring is met leraren dat ze er niets aan doen.. |
Citaat:
|
Das lullig
|
Citaat:
|
@strobe
bedankt dat je me zo helpt ik ben nu al een stuk rustiger |
Tja ik zal oude vriend zo snel mogelijk spreken en vragen of hij zo aardig is geweest om het niet te zeggen. Maar ik zal morgen afwachten, het kan niet anders en dan weet je wat oude vriend heeft gezegd of die pestkop boeit het niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen hetzelfde zijn. Pestkop merkt namelijk dat je onrustig bent met zijn aanwezigheid.
|
En hetzal afwachten worden. Ik kan je pas zondag over 2 weken spreken en maar wil wel nog even weten hoe het is afgelopen.
|
Maar succes!
|
Citaat:
|
Hun geeft bezit aan, zoals: Die auto is van hun.
|
Maar wat is het probleem? Als jij iemand onaardig vindt mag diegene dat toch wel weten? Op deze manier schiet het ook niet op. Sowieso ging je al niet met hem om dus het is volgens mij een beetje onnodig gezeur. Als die andere jongen echt boos wordt omdat jij hem niet aardig vindt is het maar een vreemde snuiter, zeker omdat je al niet met hem omgaat.
Denk je echt dat hij daar een probleem van gaat maken? Zeker als hij je gaat pesten, het bewijst je punt toch alleen maar? Ik kan me niet voorstellen dat hij denkt dat je hem wel aardig vindt, zeker als hij je gaat pesten. Wordt hij boos omdat jij zegt wat hij al weet? Wat belachelijk. |
Citaat:
Ja ok, maar waarom zou die pipo het aan die jongen moeten vertellen dat ie 'm niet aardig vind. Wat schiet je daar nou mee op? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |