![]() |
Sporten met een knieblessure - tips?
Iedereen wilt welleens afvallen, ik krijg dan ook tips zoals :
-Joggen -Niet snoepen -Gezond eten Nou op het plekje joggen moet dus iets anders, want ik kan niet gaan rennen, joggen of sprinten. Ik heb een soort blessure aan mijn benen waardoor ik niet lang door kan blijven rennen. Mijn huisarts weet er nog niet van, maar ik heb dus iets anders nodig waar je van afvalt. |
Alles boven je benen trainen waarvoor je geen benen nodig hebt. In de sportschool heb je van die apparaten.
Succes! |
Citaat:
Ik denk dat dan de eerste keus bij het minder snacks, meer gezond (groente, fruit, brood, melk, vis) eten ligt. |
Gezond eten, en (bijna) geen snoep/koek meer eten. En misschien naar een fysio gaan om daar te bewegen. Daar kan je je probleem uitleggen en dan kan hij een passend programma voor je maken.
|
Als je wel kunt zwemmen, ga dan zwemmen (y)
|
Citaat:
|
als je een sport zoekt, dan kan dit beter op sport. *topic verplaatst*
|
Citaat:
zwemmen is een goede voor bijna elk soort blessure. kan je bijvoorbeeld wel fietsen? want fietsen is natuurlijk ook een manier om fanatiek bezig te zijn en af te vallen. Het zou makkelijker zijn adviest te geven als we wisten wat je 'status' nu is. tips voor iemand van 200 kilo of 70 kilo zijn namelijk nogal anders. |
zwemmen/roeien en een thermogenisch suppelent slikken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |