![]() |
MBO
Ik had een vraag aan mensen die op het mbo hebben gezeten.
Ik weet dat er elke 8 weken een toetsweek is en na de toetsweek begint de nieuwe periode maar nu is mijn vraag: Krijg je aan het einde van de opleiding een toets die over het hele opleiding gaat of word er na elke 8 weken alleen 1 toets gegeven en er verder niet meer naar om gekeken? Ik hoop dat jullie de vraag snappen;) zo niet meld het please |
@luus93: Daar kan ik heel kort over zijn. Bij mijn MBO opleiding was er 1x in de 8 weken gewoon toetsen. Als je die haalde was je er af. Heb je het niet gehaald, dan moet je het herkansen. Ik heb aan het eind van mijn MBO geen overal toets gehad, maar moest een examendossier maken.
In het dossier zaten alle leerbewijzen (van de vakken die ik gehaald heb), stageverslagen en stagecontracten en dergelijk. Dit was bij mij een map met een dikte van ongeveer 10 cm en die was ook helemaal vol :). MBO opleiding was Zakelijke Dienstverlening - Administrateur / Assistent Accountant. |
gelukkig dat stelt mij wel erg gerust hoe lang is dat eigenlijk geleden?
|
Citaat:
Welke opleiding ga/ben je aan het doen? Aangezien me dit nu wel nieuwsgierig maakt. |
Citaat:
|
Wij hebben geen toetsweken.
Als het goed is moeten wij ook een examendossier maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Het kan zijn dat het aan mijn school ligt want bij ons is alles slecht geregeld. |
Citaat:
|
@Vice, dat wist ik niet, dan ben ik blijkbaar straks beter voorbereid op mbo dan ik dacht want met dat systeem werken wij op vmbo ook bij technologie:P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |