![]() |
Saaimmertime #1365
tis gewoon zó goed |
Srsly Moz?
Hint: Erik van Muiswinkel. |
Oh dat is toch die stemmenknakker? Ja, ik ben een beetje een Etmakas (no offence ;) ) (maar dan iets minder erg) als het aankomt op bé-enners herkennen.
|
als je op foto klikt staat erboven wie het is :p
|
ik ken bijna alle BN'ers, maar Janmaat wist ik ook niet hoor. Die is na zijn tijd toch ook bijna nooit meer op tv of iets geweest?
|
Goede Vrijdagavond allemaal!
|
:D.d:D:Dd:D:D;D:D::D:DD
|
:o :facepalm: -o-
|
au, mijn dijen :D::D;:D;D::D;:D
|
Kletserdeklets!!
|
Wat doen jullie deze avond? Ik had plannen, maar alas, gecanceld. :(
|
wat voor plannen had je? ik doe niks. net speelde ik een Leuk Spel. Portal 2. Het is grappig. Een van de stemmen was heel Ricky Gervaiserig, en net zocht ik het op en het blijkt de stem te zijn van Stephen Merchant, een vrindje van Ricky. Ook doet J.K. Simmons een stem. Dus (y)
|
Ik ben dus aan het uitzendinggemist kijken :Y Theodoor speelt magic.
|
en ik ga nu rtlgemist kijken! en mozman speelt ook magic. online.
|
deadline zondag :''(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ah gos, yosie
|
IK heb vandaag trouwens nog eens skinny jeans geprobeerd, en ik snap nog steeds niet waarom mensen (Sann naamzoek :p) vinden dat ik die zou moeten passen. Ik heb normaal S, maar bij die kreeg ik S niet eens goed over m;'n kuiten, M kreeg ik wel aan maar toen kon ik niet bewegen en in L kon ik wel bewegen, maar kon ik ook twee vuisten bij mijn taille erin stoppen zonder de broek op te rekken, en had ik rare stof over in mijn knieholtes.
|
Citaat:
|
Haha, skinny jeans, ja. Zelfs als ik die zou kopen in mijn maat dan krijg ik hem niet voorbij m'n knieën denk ik.
|
KUT heb ik de halve aflevering volgehouden NIET naar de videootjes aan de zijkant te kijken, doe ik het alsnog en ja hoor, er staat bovenaan wie er uitgaat deze week. fail.
|
Citaat:
|
http://www.thetowells.com/wp-content...9/03/dress.jpg
kijk het dan, het is een grappige jurk :D dit is allemaal één jurk |
Hans Janmaat, dat was mooi. Toen wisten we nog hoe we om moesten gaan met Wilders.
|
Ja, sinds Fortuyn zijn ze opeens te bang om te "demoniseren".
|
Het demoniseren van mensen die demoniseren, dat moet eens afgelopen zijn.
|
Precies. Het komt allemaal door de politiek correcte (s)linkse media dat we het beestje niet meer bij de naam kunnen noemen.
|
Er schijnt een heel erge fittie te zijn in het Vondelpark, de politie wil zelfs de boel gaan ontruimen.
|
Oh is al gebeurd zelfs. Waren 60 mensen bij betrokken.
Gezellie. |
Vast niet zo eng als de spin waarmee de poes hier net aan het vechten was en die toen onder mijn bed kroop waarna ik via msn mijn man riep "HELP SPIN HEEL ERG GROOT :'("
|
Gister vloog er een meikever de kamer binnen en her verbaasde me hoe bang ik voor dat beest was. Ik ben nooit bang voor meikevers als ze buiten zijn, maar binnenshuis zijn ze kennelijk ineens doodeng :confused:
Volgens Theodoor heb ik claustro-entomofobie (angst voor kleine ruimtes met insecten), maar ik vind het dan eerder entomo-ecofobie (angst voor insecten thuis) of entomodomatofobie (angst voor insecten in een gebouw) of entomokoinonifobie (angst voor insecten in kamers). |
Jammer dat ik dat gemist heb, in het park.
|
Of ik was gisteren gewoon een aansteller, dat is ook een optie.
|
Citaat:
|
|
Theodoor heeft Mycofobie
|
Nomatofobie - angst voor namen.
wat? |
Octofobie - angst voor het cijfer 8.
:facepalm: |
Ithyphallofobie - angst voor een erectie (zowel bij mannen als bij vrouwen)
Een erectie bij vrouwen? |
|
Ryphofobie - angst voor ontlasting of angst om te ontlasten, ook wel poepangst genoemd.
|
Citaat:
|
Dat had mijn broer ook toen hij klein was, daarom kakt hij nu enorm dikke schijt.
|
Citaat:
|
I'm not shitting you.
|
Stasibasifobie - angst om te lopen
hihi stasibasi |
Citaat:
maar hoezo ondervindt hij daar nu nog steeds de gevolgen van? |
Citaat:
|
Ik ben best benieuwd eigenlijk, hoeveel vrouwen er seksspeeltjes hebben.
Maarja, vraag het maar eens, bij de koffie. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |