![]() |
Jongen bij de bushalte
Heey! Ik ben nieuw op dit forum ik ben een meisje van 15 en verliefd.
's Ochtends als ik naar school ga staat er altijd een jongen bij mijn bushalte ook ongeveer 15 jaar. Als ik hem zie word ik meteen blij. En krijg ik vlinders in m'n buik. We hebben vaak oogcontact. Afgelopen donderdag toen we de bus ingingen was er geen plek meer om te zitten dus moesten we naast elkaar staan. Dat vond ik natuurlijk helemaal niet erg. :bloos: Maar we moesten ons vasthouden aan een stang achter ons anders zouden we vallen. Ik kon niet kijken waar ik m;n handen precies had en ik kon ook niet zien waar hij z'n handen had anders viel het natuurlijk op dat ik naar z'n handen keek. Op een gegeven moment voelde ik een hand een paar keer zachtjes wrijven langs mijn hand. ZIJN HAND :D Alleen ik was zo geschrokken datik m'n hand weg trok.:( Hoe kan ik met hem in contact komen? Ik word steeds meer verliefd op hem. :bloos::confused: |
Zeg gewoon 'n keertje 'hoi!' tegen 'm, kijken hoe enthousiast hij daarop reageert ;).
|
Citaat:
Niet geschoten is altijd mis ;) |
'Kom je hier vaker?'
|
"Hey, op welke school zit je?"
"Bevalt 't een beetje?" of iets dergelijks |
Heey allemaal bedankt voor jullie reacties! :D
Ze zijn zeker nuttig, alleen ik ben bang dat hij tegen onze buurjongens (zijn vrienden) gaat zeggen dat ik zomaar ineens met hem praat en contact zoek. En dan durf ik helemaal niet meer op de bus te wachten. :( |
Citaat:
|
Als niemand 'zomaar ineens contact zou zoeken' zou helemaal niemand elkaar kennen. Het is alleen maar goed als je een keer wat tegen hem zegt. Vraag hem idd naar welke school hij gaat, waar hij weer uit moet stappen etc. proberen er een beetje een gesprek van te maken ipv alleen even kort 'hi' zeggen.
succes:) |
Heey @volk en @honkballertje jullie hebben gelijk hoor! ;)
Alleen het enige wat ik hem kan vragen in hoe die heet, hoe oud hij is en op welke school hij zit. Voor de rest weet ik echt niks en we stappen beide uit bij de eindhalte dus waar hij moet uitstappen zal het ook niet worden |
"Hey."
"Hoi." "Ik zie je hier vaak in de bus stappen, zit hier in de buurt op school?" "Ja, ik zit in blablablabla. Jij dan? " "Oke, ik zit op blalblabla. In welke klas zit je?" "Klas blablabla." Dan heb je al een idee hoe oud hij is. Dan kan je nog beginnen over het weer en vanaf daar weer beginnen over sport. zoveel mogelijkheden. |
Ik begrijp wel dat het eng is en tegen hem praten kijkt vast een bigger deal dan het waarschijnlijk zal zijn. Volgende keer dat je naar de bus gaat, lief naar hem lachen en 'hoi' zeggen, kijken hoe hij reageert. En dan kan je inderdaad vragen zo van, waar neemt deze bus jou elke ochtend mee naartoe, wat doe je daar dan, hoe heet je eigenlijk, ik heet zo en zo, en als het je bevalt kan je misschien zelfs zijn nummer vragen. :)
|
Heey! Heel erg bedankt. Waarschijnlijk zie ik hem dinsdag ochtend
weer en dan zal ik lief naar hem lachen en groeten :D Als ik niet ineens dicht klap! Ik houd jullie op de hoogte over zijn reactie! :p @cherry_springs ik ga echt helemaal gek worden als ik z'n nummer uiteindelijk heb hahah! |
Citaat:
|
Citaat:
aan het staren was hihi :$ en ik kreek meteen vlinders in mijn buik toen ik hem zag :) Alleen ik ben echt bang dat er nadat ik hem gegroet heb er meteen stiltes gaan vallen enz. Ook ben ik best wel een kwebbelkous als ik je eenmaal ken, maar ik word altijd verlegen als verliefd ben. :( Doeeeg! |
Citaat:
|
Stiltes zijn in principe niet erg, zo lang het maar geen hele ongemakkelijke stilte is.
Het lukt vast wel! Hij vindt jou misschien ook wel interessant dus dat komt vast wel goed. Er zijn genoeg dingen waar jullie over kunnen praten. |
Heey !
Jaa ik hoop echt dat er geen stiltes vallen :P Maar ik zat te denken, zouden jullie het zelf niet raar vinden als iemand je ineens groet en een gesprek met je voert enz bij de bushalte? Ik zou het best wel raar vinden als iemand mij zo groeten en vervolgens vraagt hoe ik heet enz. Groeten lijkt me nog niet zo erg. :P |
Om eerlijk te zijn, zou ik dat zelf ook 'n beetje raar vinden inderdaad :D.
Misschien is 't 'n idee om dan maar gewoon eerlijk te zijn en hem te vertellen dat je 'm al 'n tijdje leuk vind. Weet je direct waar je aan toe bent (Y). In 't allerergste geval wilt ie niets van je en lult ie 't door aan je buurjongens, maar dat lijkt me niet 't einde van de wereld. Toch? ;) |
Ik zou het ontzettend leuk vinden als iemand die ik wel herken me zou aanspreken. Gewoon praatje maken is hartstikke leuk.
|
@AzN en @Mr.Mark hahah door jullie meningen weet ik het ook ff niet meer:P
Maaaaar ik hoop dat ik hem morgenochtend zie(hopelijk heeft hij geen vakantie ofzo iets:P) En dan zal ik in iedergeval naar hem lachen :$ |
Citaat:
|
Citaat:
En dat maakt het gelijk 3 jongens die het wel leuk vinden aangesproken te worden vs 1 meisje die het raar lijkt aangesproken te worden. Je wilt een jongen aanspreek dus ik zeg DOEN ;) |
Gewoon doen, het is helemaal niet raar om iemand te begroeten als je die herkent.
|
Heeey!
UPDATE UPDATE Hij was er niet :( hahah! Echt stom, ik wil z'n hoofd nu echt zien :$ Morgen weer een dag! |
Ach morgen waarschijnlijk weer een kans ;)
weet je al wat je wilt gaan zeggen/waar je het over wilt hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
ik nu ff niet meer weet :p Weet jij iets dan? |
Citaat:
Gewoon iets actueels of iets luchtigs. Als je maar geen hele diepzinnige gesprekken begint zal hij de aandacht waarschijnlijk wel waarderen (aangezien hij in de bus toch niet echt iets 'moet' doen heeft hij prima tijd voor een praatje) |
@Onbekendjee, als de bus helemaal vol zit, moet je aan de buitenkant gaan zitten en dan opschuiven als hij binnenkomt zodat ie langs je komt zitten:P
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |