Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   britney spears (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=183229)

MegaManX 11-08-2002 11:20

britney spears

ik moet toegeven de eerste singles van haar vond ik wel leuk..maar de songs van deze tijd van haar lijken echt veel op elkaar....ze maakt nie eens meer een hit waarvan je denkt dat het een nr 1 hit kan worden in nederland...ik denk dat ze straks nie verder komt dan 20ste plaats...als ze nu zon nr maakt zoals vanessa carlton voor de verandering heeft ze denk ik veel meer suc6 lijkt me

Main 11-08-2002 11:24

zie je het al voor je, britney spears achter een piano ? :D

MegaManX 11-08-2002 11:26

ja ;) maar was eigenlijk een voorbeeld he :p

Wouter Youth 11-08-2002 11:28

tja het is niet echt mijn smaak, maar verder klopt het wel wat je zegt. maar nu werkt ze met andere producers denk ik, dus de nummers lopen wel iets lekkerder.

btw er was laatst al een topic over:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=173296

Pebbles 11-08-2002 11:34

Ik las gister in de krant dat ze een half jaar pauze gaat nemen..

Angel Of Faith 11-08-2002 12:13

Nou vroeger vond ik haar muziek ook wel ok, 'k vond wel dat ze toffe teksten had, ma ze gaan eigenlijk allemaal over hetzelfde :rolleyes: , heb wel een beetje medelijde met haar, de druk wordt haar waarschijnlijk teveel :( . Ze mag wel tevreden zijn dat ze zo bekent is. Ik zou er alles voor doen (wel bijna alles :cool: ) om in haar schoentjes te staan! :D

xxx
Faith

-Mallory- 11-08-2002 15:29

don't care.
ik vind dr een muts.

konflict 11-08-2002 15:32

kvind die neptunes producties wel koel eigenlijk... slave for u en boys (co-ed remix) zijn toch nog niet zo slecht..? :)

MegaManX 11-08-2002 15:34

Citaat:

konflict schreef:
kvind die neptunes producties wel koel eigenlijk... slave for u en boys (co-ed remix) zijn toch nog niet zo slecht..? :)
maar ze scoort niet meer zo goed dan met haar oudere songs

guyver 11-08-2002 16:37

ja het is allemaal hetzelfde bij der op moment. ze moet is met wat nieuws komen, zodat het weer goed verkoopt.
of ze wil gewoon ermeer stoppe kan ook ;)

jnieuwelaar 11-08-2002 18:28

Een half jaar pauze nemen. Ja dat is een goede maketingstrategie. Als ze terugkomt begint de hype gewoon opnieuw.

Wouter Youth 11-08-2002 18:30

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
Een half jaar pauze nemen. Ja dat is een goede maketingstrategie. Als ze terugkomt begint de hype gewoon opnieuw.
zie slipknot :o

$_all.eyez.on.me_$ 11-08-2002 20:25

ik vond alleen haar 1e nr wel goed....en haar nieuwste...maar dat komt meer door die zanger van N.E.R.D :) (hoe heet ie ook alweer??) maar dan ALLEEN die liedjes!!! over haar wil ik het liever niet hebben!!!

perseus 11-08-2002 20:31

Who the hell is Britney Spears?:confused:

;) :D

Missy1234567890 11-08-2002 20:32

Ik vind haar muziek wel goed en die remixen van Overprotected en Boys ook. Ben verder niet echt fan van haar (heb wel 2 cd's :o)

freggelfreak 11-08-2002 20:40

hoelanger ze doorgaat hoe erger het wordt :eek: eerst was het nog wel normaal tot soms leuk, maar nu is het echt:"aaaaaaah britney op tv" zap zap

Retarded 11-08-2002 21:18

Citaat:

freggelfreak schreef:
maar nu is het echt:"aaaaaaah britney op tv" zap zap
hmmm vreemd, bij mij is het: "aaaaaah britney op tv" ruk ruk :D

Femme-Fatale 12-08-2002 14:21

Citaat:

Pebbles schreef:
Wij blij :D

-Mallory- 12-08-2002 16:22

Citaat:

charmedkiz schreef:

Wij blij :D

idd (Y)

funest 12-08-2002 16:40

et heeft me nooit kunnen boeien, en ik zou et totaal niet erg vinden al zou ze totaal geen hits meer scoren..

zij heeft wel genoeg geld binnengehaald...geef nu maar iemand anders effe de kans...

The Undertaker 12-08-2002 16:40

Citaat:

Pebbles schreef:
neeeeeeeej :(
dat kan niet waar zijn, waar gaat de wereld heen zonder de aanwezigheid van de sublieme muziek van Britney???

gelukkig heeft iedereen haar cd in de kast, en kunnen in dat halve jaar terugdenken aan de tijd dat ze nog iedere maand met een nieuwe clip kwam

R@st@gurl 13-08-2002 12:57

ze begint nu zelfs al te coveren en ze wil een nieuw 'stoer' imago (dwz, de wereld laten kennismaken met haar middelvingertje °oh wat fel° en na 5 nummertjes te zingen op te rotten van een concert)... waar gaat het met de wereld heen als lieve maagdelijke Britney 'harde' muziek zal gaan maken!

fruitmand 13-08-2002 15:38

whaha, ik ben een grote britney fan:D
vind haar laatste nummers wel stom...

*oma* 13-08-2002 20:32

Maar jullie moeten toegeven, ze is de laatste tijd wel erg 'volwassen' en 'ruig' geworden...
dat wasset gewoon wat haar heeft doen pauzeren, de druk

ow arm kind :D

BBEM 13-08-2002 22:15

ik mog geen enkel nummer van haar. wat een ballenmuziek maakt zij zeg

konflict 14-08-2002 03:22

Citaat:

BBEM schreef:

huhuhuh, ja, man, ballenmuziek, zeg, tss

en toch vind ik boys (co-ed remix) van N.E.R.D. (en da's dus het nummer dat inc. clip op tv komt) koel :)

the Soulfly 14-08-2002 06:18

Citaat:

BBEM schreef:
precies

Souljah 14-08-2002 11:59

Citaat:

Retarded schreef:

hmmm vreemd, bij mij is het: "aaaaaah britney op tv" ruk ruk :D

:D :o

miss_sunshinegirl 14-08-2002 14:40

Tja, ze wil 'volwassener' worden en zo behandelt worden vandaar natuurlijk die immens 'volwassen' liedjes... :rolleyes:

Over het algemeen vind ik d'r liedjes wel leuk maar die nieuwe (boys) vind ik echt niets! Dat gehijg vind ik onproffesioneel. Overprotected vond ik wel leuk!! Lekker meeblèren met een haarborstel voor de spiegel
(bij wijze van spreken he haha)

Mr Stilo 14-08-2002 23:32

uh uh GET NASTY!!!

konflict 14-08-2002 23:38

Citaat:

DimitriFreshwell19 schreef:
uh uh GET NASTY!!!
I'm from N.E.R.D., aren't you britney?

:D

vakje27 15-08-2002 00:14

Ik vond dr eerste nummer wel eluk om de sm-tekst "hit me baby, one more time" :D

Maar ik vond het muzikale gedeelte niet echt goed, en dat is bij de rest van dr nummers zo gebleven

Mr Stilo 15-08-2002 22:53

Citaat:

konflict schreef:

I'm from N.E.R.D., aren't you britney?

Saaaz 15-08-2002 23:40

Citaat:

MegaManX schreef:

en dus??
dan betekend het toch niet dat de liedjes niet meer leuk zijn?

ik vind die nieuwere liedjes van haar leuker dan dat tienerige gezwijmel "sometimes I run bladila" zit ten minste wat pit in!
verder benk alleen fan van de dansjes :D

Sookie 16-08-2002 00:45

Citaat:

-Mallory- schreef:
don't care.
ik vind dr een muts.

On coordination:
"Well, really I mean, every day is different for me. Like today, I'm focusing on trying to sing and dance at the same time"

On the DEATH penalty:
"Honestly, someone who has committed atrocities deserves a punishment on the same level as his actions. That way, he'll learn a lessonfor the next time."

What it was like dressing like Elvis for the HBO ads:
"I am a really big Elvis fan. And I think the real reason we did the whole Elvis thing is because he's from Vegas. I always thought it would be really, really fun. My family's like a really big- we're big Elvis fans so, but, now what was the first question?"

Conversation w/ Rosie:
Britney: I took the SATS in 7th grade
Rosie: Really? In 7th grade?
Britney: Yeah, it was like for gifted kids
Rosie: What was your score?
Britney: Um, I think like a seven.
Rosie: Out of 1600? Honey, I think you mean the ACTs.
Britney: Oh! That's what I meant! The ATCs.

On Touring:
"The coolest part about touring is that you get to go to all these cool overseas places, like Canada."

On time in the recording studio:
"Some days we come to the studio, and if we didn't- if the vibe wasn't right, we wouldn't write anything. But sometimes, we come in the studio and we'd write three songs. I mean, sometimes, I would come up with the melody. Well, most of the time I came up with the melody and words and they would come up with the track. But sometimes I would just come up with a concept, you know, and then they would come up with a meoldy or vice-versa. It was kind of, you know, whatever. Whatever the person was feeling at the time."

Britney's reason for covering "I Love Rock N Roll":
"I love Pat Benatar!"

Infaustus 16-08-2002 00:52

hehehe britney geeft een nieuwe betekenis aan het woord 'domheid'

Kelvinator 16-08-2002 00:54

britney denkt dat ze iets is in Boys
ze is gewoon een stomme klote doos

Femme-Fatale 16-08-2002 22:31

Citaat:

Infaustus schreef:
hehehe britney geeft een nieuwe betekenis aan het woord 'domheid'

Vinzz 16-08-2002 22:41

Citaat:

Steelo schreef:
klote doos
hmm..

BrunetJuh 17-08-2002 09:46

liedjes zijn leuk, maar zijzelf is un triest figuur....met d'r maagdenvlies! hahaha :p hoezo dom gelul van d'r?

)Vampje( 17-08-2002 10:59

Citaat:

Main schreef:
zie je het al voor je, britney spears achter een piano ? :D
Ja, maar wel in hotpants, een geile glibberende kerel in haar nek en met haar siliconen op de toetsen.

jnieuwelaar 17-08-2002 11:09

Citaat:

Vampiria schreef:
Ja, maar wel in hotpants, een geile glibberende kerel in haar nek en met haar siliconen op de toetsen.
:geil: Het wordt dan wel weer een nummer dat door de clip verkoopcijfers krijgt en dat is jammer.

Femme-Fatale 18-08-2002 10:44

Citaat:

konflict schreef:

huhuhuh, ja, man, ballenmuziek, zeg, tss

en toch vind ik boys (co-ed remix) van N.E.R.D. (en da's dus het nummer dat inc. clip op tv komt) koel :)

De enige reden waarom dat wel een lekker nummer is, is dat ze het zingt met die gast van N*e*r*d

Violence Fetishist 18-08-2002 11:25

deze hoort in ---> Onzin

Snees 18-08-2002 11:32

Citaat:

rysdigital schreef:
deze hoort in ---> Onzin
:rolleyes: omdat jij britney niet 'cool' vindt mag dit topic niet op muziek.

Citaat:

On the DEATH penalty:
"Honestly, someone who has committed atrocities deserves a punishment on the same level as his actions. That way, he'll learn a lesson for the next time."
Citaat:

On Touring:
"The coolest part about touring is that you get to go to all these cool overseas places, like Canada."
:D meesterlijk

Violence Fetishist 18-08-2002 11:40

Citaat:

snees schreef:

:rolleyes: omdat jij britney niet 'cool' vindt mag dit topic niet op muziek.

o god je kunt natuurlijk alles serieus nemen, ey.
triestloos ;)

ps. cewle quote die 1e, funny

georgie 18-08-2002 12:50

Citaat:

MegaManX schreef:

Wees blij, betekent alleen maar dat je dr minder hoort/ziet :D en die nieuwe nummers zijn idd minder slecht dan die ouwe

eXo 18-08-2002 16:36

Citaat:

snees schreef:

quotes

Whahaha :D :) geweldig!

jnieuwelaar 18-08-2002 16:41

trouwens wel cool dat we gewoon een pagina serieus over britney spears aan het lullen zijn :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40.