![]() |
Kiekeboe(:
Om maar met het meest essentiële te beginnen; Ik ben Jelle(A). en al weer 14 jaartjes oud;p. Ik ben wonende te Utrecht, en zit momenteel in de 3e van het CGU (en volgend jaar 4e klas zal het ook wel gaan worden^^)
Ik ben hier eigenlijk terechtgekomen doordat deze 2e paasdag niet heel veel voor mij te bieden heeft, en ik gisteren door iemand op dit forum gewezen ben vanwege een paar leuke topics^^ Omdat dit toch een scholieren forum is denk ik dat ik maar eerst ga beginnen over mijn prestaties als basisschoolleerling en mijn carričre als *nog veel meer bullshit die wegens omstandigheden geskipt worden omdat ze te veel eigendunk ed. bevatten. Onze excuses voor het ongemak* en dat is dus hoe ik die paarse olifant in Pakistan heb bereden. Ik zal mijn komende 3 jaren gaan wijden aan een NG/NT pakket (Natk, SK, WiskB, Lat, CAE, Gs, Drama, Nl, Lo, Du) Voor diegenen die nu nog aan het lezen zijn (goedzo_O_) hier wat van mijn hobbys;D Om te beginnen doe ik redelijk intensief aan sport. Ik doe karate (kumite vooral, dus wedstrijd sparren, recentelijk 2e op het NK Wado geworden), Kempo (lijkt op karate/kungfu, ook recentelijk een NK van gehad, eerste geworden) en springploeg (vanuit school, met mini trampolines over blokken salto's/baranis ed. heen springen. Ik weet niet zeker of dit filmpje het doet, maar in principe zie je hier een aantal sprongen van mij^^) Voor de rest zit ik ook nog redelijk wat op msn (stuur maar een PB als je geďntresseerd bent in mijn superkostbare msn adres;p) Ik ben nu nog thuiswonende (Wie had dat gedacht;p) En heb een kat en een rat als huisdier^^ Als er voor de rest nog dingen zijn die men over mij wil weten, stel je vragen gerust(: Eigenlijk was die best een egocentrisch bericht;p Het woord 'ik' is best wel vaak genoemd;p |
Welkom Dubstepper, Dubstep fan? (A)
|
Goh, wat een genialiteit(A)
Ja, houd wel redelijk van Dubstep, al vind ik Rock (vooral in de trent van Rise-Against) en House (Dirty House, maar ook Hardstyle en alles) erg goed te verdragen^^! Ook vind ik sommige Nederhop nummers echt fantastisch (als de teksten nogal absurd zijn vooral, zoals bij DeRus & Vas - Klokkijken(A)) |
Woow, wat een verhaal :'p
; Welkom ^^ |
Citaat:
Wat is CAE en CGU staat toch voor Categoraal Gymnasium Utrecht? |
Citaat:
|
tl;dr
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |