![]() |
sta ik er goed voor?
ik doe vmbo tl/gl 4 en dit is mijn rapport tot nu toe
nederlands: 6.3 engels: 8.0 duits: 5.7 economie: 5.1 technologie: 6.5 geschiedenis: 7.8 maatschappij: 7.5 lo: 7.0 ik zou dat graag weten aub |
Je ziet toch zelf ook wel dat je maar één tekort hebt? Als je bij de CE's geen rare sprongen maakt dan haal je hier gewoon je diploma mee.
|
Niks aan de hand. Je haalt gewoon je diploma als je geen gekke cijfers meer haalt. Alleen economie een beetje. Maar je hebt nog genoeg compensatiepunten..
|
zo dan ja je hebt wel 8 vakken:P
kijk ik sta er echt veel slechter voor :( dus ik ben benieuwd of ik er slecht voor sta? nederlands: 6.4 biologie: 6.3 wiskunde 6.5 aardrijkskunde 5.2 economie: 5.8 scheikunde 5.4 engels: 5.8 maatschappij: 7.2 lo: 8.5 ik zou dat ook graag willen weten aub |
Kan ermee door toch?
Volgens mij slaag je gewoon met twee 5en, met wiskunde en maatschappij als compensatie. Weet namelijk niet zeker of gym telt als compensatiepunten. Maar eh, 't is nou ook niet goed te noemen. |
Citaat:
|
Hoi!
Je mag 1 vier halen, of 2 vijven daar moet tegen over staan dat je wel op een vak een 7 staat als compensatie punt. Ik doe GL En sta er zo voor; Nederlands; 6,8 Biologie; 6,4 Wiskunde; 6,4 Aardrijkskunde; 6,6 Engels; 5,2 Zorg & Welzijn; 6,1 En vorig jaar Maatschappijleer afgesloten met een 8 |
haha thanx chriss
jaja kun je merken he! : HAVOOOO! Ik heb: ne 8 du 7 en 7 gs 7 wi 8 bi 8 doei |
Citaat:
Ik snap niet dat je niet naar de Havo gaat:) |
sta ik er goed voor?
Ne 6.5 Du 6.1 Eng 6.3 ma2 6.3 ak 6.2 Bi 6.8 |
Tja over het randje. Weet niet of je advies krijgt aan de hand van je cijfers maar het is nog wel redelijk. Zolang je alleen voldoendes haalt is het zeker goed.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |