Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Wanneer seks? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1832408)

Noname101 26-04-2011 10:18

Wanneer seks?

Hee allemaal,
Ik heb nu 1,5 maand een vriend en we zijn laatst net iets verder gegaan( hij bij mij ). Ik zou het wel bij hem willen doen, alleen ben ik bang dat ik iets verkeerd doe? Hebben jullie tips voor mij?
En hoelang vinden jullie dat mensen moeten wachten met seks?

Dankjewel alvast, ik zit hier erg mee.

schoolganger123 26-04-2011 10:20

hoe oud ben je?

Noname101 26-04-2011 10:22

15, volgende week 16.
En hij is 18 over 3 maanden 19.

Kikaa 26-04-2011 10:29

Als je er aan toe bent dan ben je er aan toe, ik vind dat daar niet echt een tijd aan vast zit. Maar volgens mij twijfel je nog en dan kan je beter nog eventjes wachten. Doe het pas wanneer je het zelf écht wilt, wanneer het echt helemaal fijn voor je voelt.

Edit:
Uit je andere topic maak ik op dat je hem nog nooit hebt afgetrokken. Of lees ik dat verkeerd? Hoe ver ben je al gegaan? Het lijkt me namelijk fijner om helemaal vertrouwd te zijn met elkaar voordat je seks gaat hebben.

Noname101 26-04-2011 10:44

Citaat:

Kikaa schreef: (Bericht 31554347)
Als je er aan toe bent dan ben je er aan toe, ik vind dat daar niet echt een tijd aan vast zit. Maar volgens mij twijfel je nog en dan kan je beter nog eventjes wachten. Doe het pas wanneer je het zelf écht wilt, wanneer het echt helemaal fijn voor je voelt.

Edit:
Uit je andere topic maak ik op dat je hem nog nooit hebt afgetrokken. Of lees ik dat verkeerd? Hoe ver ben je al gegaan? Het lijkt me namelijk fijner om helemaal vertrouwd te zijn met elkaar voordat je seks gaat hebben.

Jaa daar heb je wel gelijk in! Ik wacht sws nog wel even met seks.
Dat is ook wat ik in het begin heb gezegd: dat hij het bij mij heeft gedaan. Ik heb het nog niet bij hem gedaan nee.. Gewoon omdat ik niet weet wat ik er mee aanmoet..

Barry Gibson 26-04-2011 10:59

Vraag hem wat hem fijn lijkt en doe dat dan :)

Em. 26-04-2011 14:16

Wachten tot je meer vertrouwen in jezelf hebt/meer durft en dan pas seks hebben. :Y Onzeker zijn over de eerste keer mag, maar als je echt zoiets hebt van 'help ik durf hem amper aan te raken want het is allemaal nog zo nieuw' dan zou ik nog even wachten/meer aan elkaar wennen.

DoubleG 26-04-2011 23:35

Ik ben het eens met Em.

Alhoewel ik een kritisch beeld heb op leeftijdsnormen. Weet ik wel dat het beste is als het van allebei de kanten gewild wordt. Het is niet goed als er druk wordt uitgeoefend. Dus go with the flow! Als je vriend het allemaal te langzaam vind gaan dan, is dat niet vreemd. Dat zijn, zijn hormonen die hem een optater geven. Meeste liefdes paren hebben het wel over om te wachten. Zoals Em: Onzekerheid mag. Maar als je echt oncomfortabel gaat voelen dan is het misschien nog niet de tijd.

Kleintje! 05-05-2011 11:16

Je kan niet heel veel fout doen (behalve als je hem pijn doet).
Vraag hem gewoon wat hij lekker vind.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.