![]() |
hoe maak je glijmiddel en/of een condoom?
Als je zeep of shampoo op je lul smeert, dan krijg je uitslag (heb ik gelezen :eek:) maar hoe maak je zelf glijmiddel en/ of een condoom?!
|
Nou, zeep of shampoo op een lul moet wel kunnen hoor... Is gewoon huid... Maar met een lul met zeep er op een meisje neuken is echt niet aan te raden, want een meisje krijgt er dus wel uitslag en alles van.
Maar zelf glijmiddel maken, enige wat ik kan bedenken is je eigen speeksel... En condooms kun je écht niet zelf maken, die moet je gewoon in de winkel kopen. |
Waarom wil je het zelf maken?
Glijmiddel, en zeker condooms moet je gewoon in de winkel kopen hè. |
Je kunt het beter kopen, het is vrij goedkoop te vinden.
|
't is een beetje raar als een minderjarige condooms gaat kopen hea?
|
Euh nee.Het is een beetje raar om zelf zoiets te gaan maken, je faalt er sowieso in.Als je geen condooms dúrft te kopen, heb dan maar gewoon geen seks.Dan ben je er niet aan toe.
|
Heb jij ze dan?
|
Ik heb ze ja. Uit mijn condoomfabriek in de kelder.
Ik verkoop ze aan de Kruidvat, onder andere, je kunt ze daar bij de kassa krijgen voor een paar euro. Je bent niet de enige die ze afneemt. |
Maar denk je dat ik daar geld aan ga uit geven? Ik kan ze tog ook gratis bestellen of niet?!
|
Als jij geen halve euro per neukbeurt ervoor over hebt, dan kun je straks een ton uitgeven aan het kind dat je per ongeluk krijgt.
Daarbij zijn er al een miljard topics hierover en is iedereen het wel eens, trolliesnollie. |
Condooms zijn bij mijn weten niet gratis. Glijmiddel trouwens ook niet. Condooms moet je sowieso niet zelf gaan maken, want dat is niet veilig. En bovendien vind ik overwegen om zelf dingen als condooms/glijmiddel te gaan maken getuigen van te jong zijn om seks te hebben. Als je al niet naar een winkel durft om een goed voorbehoedsmiddel te halen, hoe moet je dan in hémelsnaam seks hebben, waar je kans loopt een kínd te krijgen? Dat is echt wel wat serieuzer dan een pakje condooms kopen, zelfs indien optie abortus. En daarnaast omdat je het overweegt, terwijl zelfs condooms maken alleen maar onhandig en onveilig is, wat óók niet echt een volwassen houding tegenover seks is. En je moet geen rare dingen gaan gebruiken als glijmiddel, want dat is heel slecht. Middelen die daar niet voor gemaakt zijn (zeker ook zeep en shampoo) horen NIET in een vagina thuis en kunnen daar allerlei infecties en narigheid veroorzaken.
|
Condooms zijn best vaak gratis te verkrijgen hoor, maar wat iedereen al zegt.
Koop gewoon die condooms. Die mensen kijken je echt niet raar aan want ze zullen zelf ook wel seks hebben(de meesten dan;)) Daarnaast is een kind veel duurder. Begin dus alsjeblieft niet aan zelf condooms maken en glijmiddel |
En daarnaast, o schone forumbazinnen van seks, hoort dit topic hier niet eens :D
|
Citaat:
|
Netjes gedaan over het stiekem verplaatsen :D
|
Bij de GGD kun je condooms krijgen voor 20 cent per stuk, geloof ik. En anders bij de drogist, het schijnt dat de huismerkcondooms van de Schlecker heel goed zijn en die kostten ook geen handenvol geld.
Het beste glijmiddel is voorspel. |
Condooms zelf maken...
|
Wintopic. Zonder meer.
ot: Voor de sier kun je zelf condooms breien of haken. Staat hartstikke leuk op de schoorsteenmantel of het kastje naast de tv. Mocht het de bedoeling zijn dat je de condooms gaat gebruiken, sluit ik me aan bij Lusi en Em. Als je nie stoer genoeg bent om condooms te kopen, ben je ook niet stoer genoeg om seks te hebben. En een ontzettende lul als je denkt dat zelfgemaakte condooms en glijmiddel van shampoo goed voor jou of je vriendin zijn. Het is echt niet zo dat er een verzuurd wijf achter de toonbank staat dat haar wenkbrauwen optrekt en over dr brilletje gluurt en zegt 'mag ik jouw id even zien, jongeman?'. En het is ook niet zo dat, wanneer je dan geen achttien bent, je de vloer in word gezogen en eeuwig zult branden in de hel. Echt niet. |
Citaat:
|
Het is een beetje raar als een minderjarige een baby maakt. Ga in een naburig dorp even de etos binnen zeg. Tuurlijk is dat spannend, maar dat is seks ook eh.
|
Bedankt :D
|
Citaat:
|
Beetje triest hoor, sorry.. :facepalm:
Citaat:
|
Citaat:
Is alleen maar verstandig. |
Speeksel werkt wel goed als glijmiddel, of vaseline :)
Zelf een condoom maken lijkt me niet zo'n goed idee, die kun je het beste gewoon bij de winkel kopen. |
Citaat:
Dat is een vet, is zo'n product niet ontzettend slecht voor de vagina? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, ik maak altijd glijmiddel zelf. Met voorspel inderdaad. En goede voeding.
|
En hoe doe je dat?
|
Zelfs bij de AH kun je ze gewoon bij de kassa (wanneer je die zelf uit de schappen haalt) kopen.
|
Citaat:
|
Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat er wel poeder is dat je aan moet maken met water dat vervolgens glijmiddel wordt. Condooms zijn zelf ook wel te maken, woon je toevallig op een boerderij?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |