![]() |
Wat te doen met het sperma?
Heee!
Ik had een vraag. Wat moet ik doen als ik mijn vriend aftrek bij mij thuis en hij komt klaar? Ik heb geen idee hoeveel dat is en of het opvalt op het beddegoed en hoe ik dat schoon moet maken. Want mijn moeder verschoont altijd mn bed en het zou raar zijn als ik opeens een uur later me bed ga verschonen. Oplossing? |
Pak een handdoekje/washandje en laat hem daarin klaarkomen? Of gewoon toiletpapier, papieren zakdoekje of keukenrol? In je beddengoed is niet handig want dat valt wel op ja;)
|
Citaat:
en is het niet heel beschamend om te zeggen: wacht ff hoor even een handdoek pakken.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon een doekje, is idd meer dan genoeg
(De meeste jongens produceren heus geen halve liters :') |
Drie tips dat misschien het meest logisch is:
-Opvangen (doekje,laken,hand) -De jongen in questie eens lekker vervelen en op zich zelf laten ejaculeren. Meeste mannen denken niet er aan waar. Geloof me. -Verschoon je lakens. Andere mogelijkheden kunnen zijn in de douche of misschien andere bezigheden. |
Ik heb een zeer tolerante moeder. Die merkte het denk ik wel, maar zei er nooit wat van. Wat je kunt doen is het op je bed laten komen als je dat niet vies vindt, de dekens openslaan en het op laten drogen en zorgen dat je een molton of onderlaken ter bescherming van je matras hebt. Dan slaap je erin maar er zijn ergere dingen. De vlekken trekken nl. wel in je matras als je de matrashoes niet wast.
|
Als jullie allebei zijn getest op soa's en die allebei niet hebben zou je ook nog kunnen slikken.
|
Wat je ook kunt proberen, is je vriendje op zijn buik te laten klaarkomen en dan meteen afdoen met een zakdoekje/wc-papiertje. ^^
Ik vind dat persoonlijk wat handiger dan gelijk 'alles in het papiertje spuiten'. XD |
Ik slik het
|
Of ga op een handoek zitten?
|
Bukake!
|
Opeten, opvegen met een doekje, een 'towel of shame' inlassen, in gebruikt ondergoed en meteen in de was... Waar kun je het niet laten?
|
ligt eraan, als hij naakt is, inderdaad op een handoek gaan liggen ofzo? & als hij zijn onderbroek/broek aan heeft in zn eigen onderbroek haha.
|
Citaat:
Op vakantie werd die bij ons omgedoopt tot 'the spermtowel'. Tmi, wellicht. :o :p |
Wat een namen, bij ons is dat gewoon de sekshanddoek. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan is het dus ook niet het bed!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, ik heb standaard een handdoek op mn kamer :bloos:
Dus zou mn vriend (willen) komen, hebben we nog altijd een handdoek bij de hand ;) Tenzei er een onderbroek blijft slingeren van een nacht ervoor... :bloos: |
Citaat:
|
Nou ja, het komt wel zo over. Het ging zo'n beetje over seks-afveeg-doekjes en toen zei jij 'wat een atributen, bij ons is dat gewoon het bed'. Dus het komt een beetje over als 'we gebruiken geen doekjes, we gebruiken het bed!' Eigenlijk. :P
|
ah op die fiets.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42. |