![]() |
Appartement/kamer in Utrecht voor stel. In ruil: kamer op de Oudegracht
Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een kamer/appartement (mag in huis met anderen!) in Utrecht vanaf september/oktober. Groot genoeg voor ons 2en, badkamer/keuken mag gedeeld, max. 750 euro. Het liefst in de binnenstad, maar we zijn bereid tot 25 min. te fietsen naar het centrum.
Degene met de gouden tip voor een superhuisje krijgt een voorkeursbehandeling, je mag als eerste in mijn huidige kamer op de Oudegracht (schuin-tegenover Tivoli, met dakterras) komen kijken, en als het klikt met de andere 2 huisgenoten, is die van jou! Groetjes, Marijke |
ik ga eens voor je zoeken :)
misschien wel handig als je erbij vermeld hoe groot het minimaal moet zijn.. |
dankjewel! hier kan ik mee vooruit :)
we hebben niet echt eisen met minimale grootte, zolang je er met 2 personen en meubilair kunt leven.;) ik denk voor een combi slaap/woonkamer vanaf 25m2 ongeveer? maar als het een kamer is met keuken, liefst wat groter. |
Sta je ingeschreven bij de SSH? Particulieren bieden ook wel eens zelfstandige woonruimten aan (aangezien je voor de rest van de zelfstandige woningen echt minimaal 5 jaar ingeschreven moet staan ofzo :P)
|
Citaat:
hoeveel betaal je nu trouwens ? |
ik stond niet meer ingeschreven bij de SSH en woningnet door een domme fout met jaarlijks herhalend inschrijven, maar intussen wel weer bij woningnet.
ik betaal 325 voor mn kamer, en het is een zolderkamer. Niet supergroot, maar met dakterras waar je in principe de hele zomer een woonkamer erbij hebt. |
@tuttebel: een vriendin van mij had een appartement op de voorstraat in de aanbieding. Wel iets boven je budget: 950 euro inclusief voor 60m2. Je moet me maar eventjes pm mocht je interesse hebben!
|
oei dat is inderdaad net wat te duur. toch bedankt voor het posten!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |