Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Heb je wel eens 2.... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1832509)

wachtend.meisje 27-04-2011 19:12

Heb je wel eens 2....

Vriendjes of Vriendinnetjes gehad:P

zo ja, voelden je niet schuldig?

zo nee, waarom?
(bijvoorbeeld omdat je een andere leuker vond:P )

unknown12 27-04-2011 19:33

Citaat:

wachtend.meisje schreef: (Bericht 31557794)
Vriendjes of Vriendinnetjes gehad:P

zo ja, voelden je niet schuldig?

zo nee, waarom?
(bijvoorbeeld omdat je een andere leuker vond:P )

Ik heb wel een vriendin maar ik ben niet zo'n type die zo vals is

Dingaantouwtje 27-04-2011 20:03

Ik geef eerlijk toe dat ik onder verzachtende omstandigheden wel eens een dubbelrelatie heb gehad. Die ene relatie liep dan ook volledig vast omdat we allebei aan het kutten waren + daarop reageerden = cirkel.
Verder ben ik vrij monogaam. Ik vind het wel moeilijk om me koest te houden als het wel een beetje aan is maar nog niet officieel en vaag en vaag. Ik bedoel, als ik geen duidelijkheid heb ga ik richting andere meisjes ook niet duidelijk doen. Als ik verkering met iemand heb, dan is dat omdat ik werkelijk hou van diegene en zolang dat zo blijft kom ik ook niet aan anderen.

Diamera 29-04-2011 14:05

Nee, nog niet eens 1 behalve vakantieliefde :bloos:

Maar goed, ik zou dat nooit doen, weet ik bijna zeker want ik ga niet iemand op die manier kwetsen. Als ik geen gevoelens meer heb zeg ik dat wel voorzichtig en dan kunnen we het beter uitmaken, maar dan spring ik niet maar zomaar over naar de volgende zonder ook maar iets te laten merken, en voordat ik heb verteld dat ik niets meer voor hem voel.

Volk 29-04-2011 14:16

Voor mij is 1 tegelijk genoeg.

Serieus&Speels 30-04-2011 00:17

Ik ben er trots op te kunnen zeggen dat ik mijn vriendinnen nog nooit bedrogen heb. Met een redelijk actief uitgaansleven is de kans daar toch redelijk groot op, maar aangezien ik nee kan zeggen tegen de alcohol is het risico natuurlijk veel kleiner...

Ik vind het superlaf,... als mensen hun lief bedriegen, als ik weet van vrienden dat ze het doen zakken ze direct in mijn achting en als ze het blijven doen dan zeg ik het hun gewoon en wil ik ze niet meer als vriend. Trouwe mensen zijn de beste om om je heen te hebben...

alisonnn 18-07-2011 20:08

nee.
ik zou het nooit doen, vindt dat afschuwelijk. (n)

bierkoning 19-07-2011 14:05

nee wel is in de kroeg 3 vriendinnen van elkaar gezoend op een avond... op me 18e ofzo...
maar dat vonden ze zelf allemaal erg leuk

Draaideurpoes 19-07-2011 14:07

Nee, alleen een keer vreemdgegaan maar dat kon mn vriend destijds niet waarderen dus dat was meteen uit :o

FluffyKitten 19-07-2011 23:01

Basisschool (h)
en dat waren 2 vriendinnetjes van mij en van mekaar :P
en dat ging ook perfect (y)

Snow. 19-07-2011 23:45

Citaat:

FluffyKitten schreef: (Bericht 31791572)
Basisschool (h)
en dat waren 2 vriendinnetjes van mij en van mekaar :P
en dat ging ook perfect (y)

Zucht....was het maar zo makkelijk als je volwassen bent:rolleyes:

Ot: Nope, dat is niet ethisch in mijn ogen.

lulu1995 20-07-2011 15:55

1 keer 2 vriendjes, me moeder vroeg; hoe doe je dat toch? Haha
1 wist het, ander niet
Heb het uitgemaakt maar nooit durven zeggen. Best laf maar aangezien ik niet bedrijgt wil worden en ook niet wil dat die andere in elkaar werd geslagen was het maar beter zo

Em. 20-07-2011 19:01

Citaat:

lulu1995 schreef: (Bericht 31793117)
1 keer 2 vriendjes, me moeder vroeg; hoe doe je dat toch? Haha
1 wist het, ander niet
Heb het uitgemaakt maar nooit durven zeggen. Best laf maar aangezien ik niet bedrijgt wil worden en ook niet wil dat die andere in elkaar werd geslagen was het maar beter zo

Wil je niet bedreigt worden (als in: 'ik bedreig je met een mes') of bedrogen ('ik bedrieg je met een ander')? :O

Strobe! 20-07-2011 19:05

Wel een keer 3 :p nee ik focus mij op 1 en als het aan is dan blijf ik me daar op richten. Nooit op een ander.

lulu1995 21-07-2011 10:22

Citaat:

Em. schreef: (Bericht 31793657)
Wil je niet bedreigt worden (als in: 'ik bedreig je met een mes') of bedrogen ('ik bedrieg je met een ander')? :O

Ik zou niet echt bedreigt worden, hij zou alleen heeel boos worden en hij zou gemeen tegen me gaan doen. Ook noemt die me dan hoer en tegen vrienden enzo noemt die me ook hoer
De ander zou echt bedrijgd worden

bierkoning 21-07-2011 15:25

Citaat:

lulu1995 schreef: (Bericht 31794895)
Ik zou niet echt bedreigt worden, hij zou alleen heeel boos worden en hij zou gemeen tegen me gaan doen. Ook noemt die me dan hoer en tegen vrienden enzo noemt die me ook hoer

ze doelt op je spelfout.....

Sabir 21-07-2011 16:11

Citaat:

:facepalm:

Em. 21-07-2011 19:14

Citaat:

Jeetje. Daar wil je toch geen verkering mee? :O

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 31795635)
ze doelt op je spelfout.....

Nou ja, niet helemaal. Ik vroeg me alleen af of het echt om bedreigen ging of dat er toch bedriegen moest staan. Maar zo te zien moest er toch bedreigen met een ei staan. Nou ja, niet met een ei, met een ei/ij-klank. :P

django023 24-07-2011 13:39

ik heb toevallig laatst zoiets meegemaakt,

ik had wat met iemand, maar omdat dat niet echt duidelijk was ben ik dus eigenlijk een soort van vreemd gegaan met een ander meisje, ik had dus een relatie met iemand en ondertussen was ik aan het chillen met een andere vriendin van me. en daar ben ik toen mee vreemd gegaan, en dezelfde dag bleef dus mijn vriendin slapen... dat was dus wel even lastig. Maar ik heb het uiteindelijk toch eerlijk toegegeven want ik kan niet tegen een relatie waarin niet alles eerlijk wordt besproken.

bierkoning 26-07-2011 12:33

Citaat:

django023 schreef: (Bericht 31802703)
ik heb toevallig laatst zoiets meegemaakt,

ik had wat met iemand, maar omdat dat niet echt duidelijk was ben ik dus eigenlijk een soort van vreemd gegaan met een ander meisje, ik had dus een relatie met iemand en ondertussen was ik aan het chillen met een andere vriendin van me. en daar ben ik toen mee vreemd gegaan, en dezelfde dag bleef dus mijn vriendin slapen... dat was dus wel even lastig. Maar ik heb het uiteindelijk toch eerlijk toegegeven want ik kan niet tegen een relatie waarin niet alles eerlijk wordt besproken.

dat is toch aardig van je ;)!

Reverend 26-07-2011 14:47

Rond mijn 14e had ik er wel 5-6. Nooit betrapt. Ik voelde me niet schuldig, want het liet me gewoon ijskoud.

Tuinhek 27-07-2011 23:57

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 31808554)
Rond mijn 14e had ik er wel 5-6. Nooit betrapt. Ik voelde me niet schuldig, want het liet me gewoon ijskoud.

Scharrels zijn wat anders dan echte vriendinnen... Maar als je daadwerkelijk elke avond bij een ander meisje aan tafel at vind ik je wel een baas (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.