![]() |
Birkenstock
Wat vinden jullie van birkenstock slippers? En dan bij mannen of vrouwen? Ik heb zelf één paar birkenstock en vindt ze erg lekker zitten en zien er ook goed uit als je het mij vraagt. Maar wat vinden jullie?
|
Mijn oma droeg die toen ik jonger was. Voor mij zullen het dus altijd omaschoenen blijven. Ik vind ze ook helemaal niet mooi, ik ben nog geen enkel model tegen gekomen dat sierlijk staat in plaats van lomp.
Voor zowel mannen als vrouwen vind ik het lelijk, vooral als de persoon onder de 40 is. |
Het is eigenlijk best knap hoe lelijke dingen tegenwoordig gebombardeerd worden tot het hipste schoeisel op aarde, Crocs, Uggs, Birkenstocks... Hoe doen ze dat in godsnaam?!
|
Laat een paar Hollywoodsterren mee lopen en het is populair.:)
|
Ik vind ze niet echt supermooi, dus ik zou ze niet zo snel aandoen naar mijn werk, maar ik heb ze wel. Voor op vakantie enzo.
Alhoewel ik er blaren van krijg :S. Heel raar, wie krijgt er nou blaren van birkenstock dingen? |
Ik vind het prima slippers voor thuis en op de camping.
|
Velen zeggen dat 't wel gewoon kan voor jongens, maar ik zal er nooit meelopen. Vind ze vrij lelijk.
|
mijn moeder droeg ze altijd op haar werk toen ik een jaar of 4 was, ik vind ze daarom dus eigenlijk ouderwets. Ze zullen vast lekker zitten, maar ik vind ze niet echt mooi.
|
Ik vind ze wel fijn zitten. Onlangs heb ik er ook een enorme blaar van gekregen :confused:. Maar dat is wel eenmalig en het pas een van de eerste keren van dit jaar dat ik ze droeg, mss heeft het daar iets mee te maken.
En nee, ze verdienen geen schoonheidsprijs, maar ik vind ze prima. |
Citaat:
Je koopt in een consumptiemaatschappij geen product, maar een imago. |
Ik heb ze als 'alternatieveling' ook, en dan gewoon redelijk neutrale. Ik zie niet echt wat er mis mee is, ze zitten heerlijk en zijn behoorlijk nuttig als ik werk. Ik kan er echt uren op lopen en zo lelijk zijn ze ook weer niet.
|
Ik vind het wel leuk dat ze een beetje lomp gevormd zijn. Het voetbed vind ik te vervelend om aan te raken met blote voet. Ik heb de teenslippervariant weleens geprobeerd maar die vond ik helemaal niet lekker lopen, snijdend dingetje tussen je tenen en vond het ook vrij zware slippers.
|
lomp gevormd, lelijk en het 'voetbad' slaat nergens op + ze worden snel vies en daar krijg je zwarte stinkpoten van
(niet uit ervaring, maar van wat ik heb gezien) |
Ik vind ze HEER-LIJK zitten! Echt beste slippers die ik gehad heb ever.
En ik vind dat deze slippers zowel bij mannen als bij vrouwen past. Voor vrouwen heb je wel meer modellen.. Vind de 'standaard' Birkenstock best leuk staan bij mannen. Verzorgde voeten is wel een must als je slippers draagt!! |
mwa licht denk ik aan het model en ja je poten stinken na verloop van tijd maar ik kan er een hele dag op lopen
zonder blaren te krijgen de gilez of zo vind ik wel oke bij een jongen iets minder maar als het goed staat kan het wel en de kleur moet bij een een jongen bruin zijn of mat zwart liefst bruin |
Ik heb ze gisteren gekocht en dan niet voor alternatief, maar gewoon voor bijna altijd. Ze lopen heerlijk en lelijk vind ik ze niet. Dat is natuurlijk ook maar een subjectief iets, dus dat is voor iedereen anders.
|
Ik heb zooltjes en kan dus eigenlijk niet op slippers lopen maar met die birckenstocks kan ik het wel bijna een hele dag volhouden. Ben er dus wel blij mee, vind ze fijn zitten en ook niet heel lelijk. Heb ze nu twee jaar maar moet nu eigenlijk wel nieuwe want deze zijn wel een beetje viezig nu al zijn ze verder nog helemaal goed.
|
Ik wil er nog niet dood in gevonden worden sorry.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mannen is het echt not-done gewoon. Maar dat komt vast omdat ik er alleen maar meiden mee zie lopen dus als ik dan een keer een man zie staat het raar :P
|
Ik vind het bij mannen ook niet erg..
|
Citaat:
|
Ik ken Birkenstocks oorspronkelijk als de slippers die mijn vader altijd draagt in huis, dus ik vind het heel normaal bij mannen :p ze zien er ook niet bepaald vrouwelijk uit, toch?
|
Eerst vond ik van wel, maar ik vind nu dat het erg goed bij beide kan ;)
|
Ik vind ze eigenlijk best leuk.
Maar het ziet er bij mij niet uit en echt lekker liep t ook niet. |
Nee, vind het niets. Ik heb dan wel weer Plakkies, die hebben ook een voetbed en een autoband als zool, helemaal van gerecycled materiaal (of praktisch helemaal). Het zijn teenslippers, dus minder goed voor je voeten, maar ik loop er ook alleen op de camping hele dagen op.
|
Die Plakkies vind ik écht lelijk.
|
Citaat:
Ik vind birckenstocks er niet echt heel leuk uit zien maar het zijn wel de enige slippers waar ik op kan lopen. Dus eigenlijk maakt dat me niet zo heel veel uit. |
Al mijn vriendinnen zijn er helemaal gek van en probeerde mij zover te krijgen er ook een paar te kopen. Mij niet gezien. Ik vind ze nou niet bepaald mooi en zo lopen echt verschrikkelijk. Als ik een teenslipper aan heb wil ik niet dat het voelt alsof ik aan elke voet twee kilo heb hangen. Trouwens, ik zal nooit in schoenen lopen die mijn moeder en oma ook dragen.
|
Ik haat slippers zowiezo, mij zul je nooit met die oerlelijke Birckenstocks zien lopen. Air Max FTW!
|
Citaat:
|
Ik vind ze echt graflelijk...
Kan er niks mee. Ik zie liever een mooie slipper met iets leuks er op. (en dan in leer anders krijg ik echt zere voeten) En die dikke zolen van birckenstock vind ik ook een hoog 'brr' gehalte hebben. |
Het zijn de enige open schoenen waar ik een dag op kan lopen en waar een halve centimeter extra onder te plaatsen is, dus ik zweer erbij. Niet altijd en zeker niet overal, maar wel op dagen waarop ik veel loop. Het interesseert me niet zo dat ze niet de mooiste zijn, bergschoenen zijn ook niet mooi.
|
Conclussie is dus dat veel mensen ze alleen maar dragen omdat ze lekker zitten.
|
Het is een stijlicoon, net zoals een Ray-Ban en een Dr. Dre koptelefoon, must-have dus.
|
Citaat:
|
Das jouw mening, mijne is dus anders (:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23. |