![]() |
wedstijd gedicht
hebben jullie ooit aan een gedichtenwedstrijd meegedaan?
zo ja, met welk gedicht en hoeveelste was je? ik was in een gedichtenwedstrijd tussen 4 dorpen 2e geworden. het was best een stom onderwerp, namelijk "vrije vogel", maarja. dit was m: Vrije vogel Zo loop ik door de straten Iedereen kijkt me na Het stoort mij niet Waar ik ook sta Mijn vrienden zeggen vaak Doe eens normaal Die kleren kunnen echt niet hoor Maar voor mij zijn ze speciaal Ja het is waar Ik zie er anders uit Maar wat kan jou dat schelen? Ik ben geen ijdeltuit Zo ben ik gelukkig Dan is het toch goed? En ik zou graag willen Dat jij het zelfde doet |
Ik heb vorig jaar & dit jaar met doemaardichtmaar meegedaan. Beide keren in de toptien, verder heb je niet echt een verdeling van 'eerste plaats, tweede plaats' enzovoort. Wel 'extra' prijzen, waarvan ik vorig jaar in de categorie 12-15 jaar won en dit jaar nog niet is geweest. Vorig jaar was met dit gedicht:
Spoiler
en dit jaar met deze:
Spoiler
Verder heb ik nooit aan 'echte' wedstrijden meegedaan. |
Die gedichtenwedstrijd, was dat van bibliotheek Dommeldal? Ik wilde daar nog aan meedoen, maar was het uiteindelijk vergeten :bloos:
|
Citaat:
|
Ik zit nu bij de beste 100 van doemaardichtmaar met dit gedicht :D
Spoiler
|
Ik heb ooit eens een wedstrijd gewonnen met dit gedicht
Achilles grote lanstriade lachen lachen tropen tot in zanz ibar te nopen gra pp ven |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30. |