![]() |
Worden je borsten groter door zonder bh te slapen?
Hay,
Weet iemand of het waar is dat als je zonder bh slaapt, je borsten groter worden? xD Xx |
Nee, ze worden er niet groter door. Maar ook niet kleiner.
|
Ja dat is niet waar.
Zie Volk, die snel voor me in post :bloos: |
het is niet waar, ze worden alleen minder snel slap/plat als je er een aan hebt en je op je buik slaapt
het helpt niet veel, maar er is bewezen (door een of andere professor) dat het wel beter is als je normaal gesproken op je buik slaapt |
Okee bedankt!
Xx |
Citaat:
|
Was dat maar zo :o
|
Citaat:
Bovendien knelt een bh 's nachts, dus ik kan me voorstellen dat die slechte doorbloeding je borsten niet echt mooier zullen maken. |
Het enige wat ik krijg als ik met bh aan slaap is blauwe plekken van de beugels. Dus ja, mijn borsten worden mooier van zonder bh slapen, want er zitten geen blauwe plekken op. Maar dat is het dan ook wel qua verschil.
|
Citaat:
Citaat:
Naja, ik had het ook maar ergens gelezen/gehoort. |
Het is inderdaad niet zo dat ze groter worden, maar het is gewoon beter.
|
Waarom zou het goed zijn? Je bent naakt gemaakt, dus mij lijkt dat naakt zijn dan ook het beste voor je is. Van een beugel krijg je alleen maar druk- en schuurplekken.
|
Dat is niet de bedoeling van beugels hoor Fizzle :n Ik heb dat maar een keer gehad, maar toen was mijn bh dan ook te klein geworden.
|
^Dat is inderdaad niet de bedoeling, maar ik kan me voorstellen dat, wanneer je elke dag met bh slaapt, je op een gegeven moment wel beurse plekken krijgt...
|
Nee als je hem gewoon overdag draagt krijg je er niks van natuurlijk. Maar 24/7 een beha dragen is gewoon nergens goed voor.
|
het doet er toch niet toe hoe groot je borsten zijn ?
|
:facepalm:
dat is een heel erg fabeltje. |
Nee. Als dat zo was zou geen enkele jongen meer ondergoed dragen. :D
|
Citaat:
Want stel je voor... |
dat een jongen het niet goed vind. Dan is dat gewoon een zak en mag je blij zijn dat je er vanaf bent, ook al realiseer je het niet meteen.
|
|
Citaat:
En je durft je echt niet meer zo snel blood te geven aan een jongen:s Als je zoiets hebt meegemaakt, als een relatie hebben met een jongen, die het uitmaakt om je borsten... |
Prft. Dan heb je wel een héél rare jongen uitgekozen. Kan me er werkelijk niks bij voorstellen dat een gozer met wie ik wat zou hebben, niet helemaal blij is als ie m'n borsten ziet. Anders viel hij sowieso toch al niet op mij? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik geloof niet dat ze erdoor groeien door geen bh te dragen, bij een goede kennis van mij zijn de borsten slap.... zij sliep altijd zonder bh, en haar tepels zakken iets naar beneden.
ik slaap al sinds mijn 14e, [nu 19] met bh aan =] ik vind het gewoon fijn als mijn borsten ondersteuning hebben tijdens het slapen, want als ik zonder bh slaap... dus als ik samen met mijn vriend ben xD, .... ik voel ze gewoon zitten ;p nja niet ofzo dat ik er bang voor ben maar dat vind ik vervelend, en volgens mijn vriend heb ik mooie ronde borsten, tepels lopen mooi naar voren, gezonde groote cup maat B begin C =] dus jah het is volgens mij net wat je maar prettig vind, en als bh ervoor zorgt dat mijn aders minder bloedsomloop hebben, dan had ik nu nog steeds miss wel maatje A gehad ;p, dus jah volgens mij maakt het niet echt uit hoe je slaapt, want ze groeien toch wel ;p kusjes sweet-deni:) |
ps, door kneden en masseren van je borsten groeien ze beter ofzo ;p,
meiden die een vriend hebben; dit is een mooie taak voor hem =D |
Citaat:
|
Wat zou het eigenlijk uitmaken hoe groot borsten zijn? Borsten zijn van zichzelf toch al perfect? :)
mijn mening als jong persoon :/ |
Ik vind het ironisch dat iemand met de nickname Smartie zo'n domme vraag stelt :D
|
Zouden mijn tetten dan niet gigantisch moeten zijn??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D Is toch bedoelt voor de klein beetje onzekere peoplez, maar je hebt gelijk. (:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D dat bedoel ik!
|
Tuurlijk oog wil ook wat maarja als het verder niets is dan krijg je zo een saaie relatie dus maakt niet veel uit voor mij
|
priepie,
+10 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Want hoeren zijn het lekkerste!
|
Ja en gratis :y
|
xD het lijkt mij niet lekker slapen met BH aan....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47. |