![]() |
Rockmuziek
Hey,
Wie kent er nog wat leuke rockmuziek van bandjes zoals ACDC, guns'n roses en band of skulls ? Of wat lekkere hardcorenummers (: Ik ben namelijk een beetje uitgekeken op al die nummers van ACDC en guns'n roses en zoek wat nieuwe bandjes om te luisteren. |
Ik zelf vind rockmuziek echt om niet aan te horen, rock, bah :n
|
Citaat:
OT: De rest van die artiesten is ook wel goed. Vooral het werk van Neil Young & Crazy Horse heeft bands als guns 'n roses veel geďnspireerd. |
|
Dit soort dingen? |
Misschien slash z'n solo album?
met als voorbeeld: zit toch wat guns n roses in (slash) maar ken je misschien nog niet. |
Thanks iedereen ;D
|
bands als;
Sex Pistols, The Rolling Stones, Talking Heads vind je misschien ook wel wat=] |
Ongeveer zoiets als dit? |
En voor je hardcore-lust :P |
Enkele nummers van Queen, zoals Stonecold Crazy.
Jethro-tull is ook geweldig, Sex Pistols is iets dat je geweldig of verschrikkelijk vindt, PIL (met de zanger van Sex Pistols) is eigenlijk hetzelfde, en dan adviseer ik het nummer 'Public Image'. |
Voor mij zijn de beatles de beste muziek groep dat ik heb gehoord in mij vollig leven.
|
Ten Years After, maar die doen soms ook wat meer Jazz, maar ze doen vooral rock(-achtig).
|
The Black Keys!
|
Citaat:
|
Arctic Monkeys misschien? (soort van rock, vrij alternatief)
Vind Metallica ook soort van rock, maar voor de meesten is het Metal Electric Six, echt een droge band. Goed gespeeld en gezongen en de meest vage texten eventueel ook White Lies, maar daar luister ik zelf niet echt naar ;) Stone Sour zal wel wat veel verschillen van je huidige muziek, maar zeker goed |
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
The White Strips |
Probeer Cinderella eens ;)
|
Top, nieuwe nummers om te luisteren (:
|
Nirvana is één van mijn favoriete, plus Metallica,
zelf ben ik helemaal gek van 30 seconds to mars.;) |
The Ramones!
|
Citaat:
|
|
CKY
|
Def Leppard
|
Kaiser chiefs
|
Ik houd zelf van Metal zoals: Dream Theater, Opeth, Bullet For My Valentine, Audioslave en Metallica.
Dream Theater |
Ik zie geen Dire Straits.......!!!!
|
Het valt me echt op, waarom staat Iron Maiden er niet tussen??
|
geef mijn maar dragonforce dat is een combinatie van power metal en speed metal maar wel erg vet
|
Citaat:
|
Dragonforce is zo studioband als het maar kan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dragonforce heeft sinds kort een nieuwe, schijnbaar veelbelovende, zanger, maar dat gaat de live-performance echt niet redden van die 2 clowns met gitaren om hun nek. |
Nou denk ik ook niet dat er veel gitaristen zijn die die solo's vlekkeloos live kunnen spelen. Op de platen is het toch ook versneld?
|
Citaat:
|
Citaat:
Die gast speelt zo ontzettend snel... En dat kan hij live ook ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Als je bands als AC/DC leuk vind ga je Motörhead geweldig vinden*O* |
Led Zeppelin, Queens of the Stone Age, Pixies, Faith no More, Alice in Chains, Placebo...
Maar als je van stevige gitaren houdt is them crooked vultures misschien ook wel een aanrader:john paul jones(led zeppelin), josh homme(qotsa) en dave grohl(nirvana,foo fighters), alhoewel niet iedereen dit even goed vindt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |