![]()  | 

blowen... 

ja al me vriende gingen blowen op koninningen dag, maar ik neit, nu zijn ze boos dat ik neit mee ging blowen, want ze zeggen zo dat blowen niet schadelijk is dit dat ..... maar ik weet nu nog steeds neit of eht schadelijk is of niet XD 
	 | 

Een joint bevat meer schadelijke stoffen als een sigaret.  
	slotje op deze troll  | 

Citaat: 

En OT: Als je vrienden boos worden omdat je niet mee doet zijn het gekke vrienden.  | 

Wellicht zijn ze een beetje jaloers op je dat jij je wel staande weet te houden als je iets niet wil en je wordt een soort van onder druk gezet  :) 
	Ik vind het heel volwassen dat je zelf beslist wat je doet en je niet laat meeslepen.  | 

Als je het zelf eigenlijk niet wil is het effect hoogstwaarschijnlijk ook helemaal niet relaxed. 
	 | 

sweet lies, wat is je vraag precies? Verhaaltjes en andere leuke bullshit kun je op onzin posten :) 
	 | 

Waarom zou je in hemelsnaam boos worden? Dan blijft er toch meer voor je "vrienden" over.... 
	 | 

Dit topic gaat nergens over en daarom gaat het op slot. Als de ts wel een duidelijke vraag heeft kan hij/zij uiteraard een nieuw topic openen. 
	 | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11. |