![]() |
Help me plz -- jongen heeft hulp nodig
hoi
|
Aan je schrijfstijl te zien, zou ik zeggen: wacht nog een paar jaar.
Maar om serieus antwoord te geven op je vragen: 1) Niks moet. 2) Klaarkomen is (voor zover ik weet) niet leeftijdsgebonden. Zaadlozing wel. 3) Nee, er is niets wat je daar zelf actief aan kan doen. Wachten tot je ouder wordt. |
Iedereen kan klaarkomen, ook zonder zaadlozing/sperma. Ik weet niet hoe oud je bent, maar je klinkt me nog érg jong en bovendien heel onzeker, dus ik zou inderdaad nog even wachten.
Schaamhaar is een eigen keuze, pillen werken niet (bovendien, het groeit allemaal nog, ga er dan niet allemaal rare dingen mee doen) stofzuigers klinken gevaarlijk en de onzekerheden erover klinken nog erg jong. Wacht er gewoon nog even mee, en bouw wat vertrouwen op. Als je gaat zitten stressen over schaamhaar en lengtes en sperma dan is het vast niet zo tof als wanneer je ouder/meer ontspannen bent. |
dankje voor je hulp :)
ik ben 14 |
Eh... waarom laat jij je aftrekken als je zelf nog niet helemaal op je gemak bent met je eigen lichaam?
|
als dat écht een reden is om helemaal niets op seksueel gebied te proberen, dan zou geen enkel pubermeisje aan seks kunnen doen :o
|
Citaat:
|
Als je het echt graag wil en zij ook, zie ik niet echt een probleem. Je hoeft je schaamhaar niet te scheren, je gaat gewoon doen wat je normaal doet (ik neem aan zoenen en knuffelen) en dan komt het er vanzelf van neem ik aan. Gewoon gaan liggen en knuffelen en dan doet zij wat ze wil doen I guess. Je piemel kun je niet vergroten met welk middel dan ook.
|
Of je bent extreem jong en moet even rustig aan doen of je zit hier gewoon te trollen....
|
Hmmmm, beetje raar topic. ^^
Als je 14 bent, kun je echt wel klaarkomen en ook wel een zaadlozing krijgen neem ik aan? En alsjeblieft, ga niks engs proberen met pillen, stofzuigers (hoe kom je daar in godsnaam bij?) of iets dergelijks... Als je wil dat het verkeerd gaat, moet je het vooral zo doen. Verder gewoon de natuur z'n werk laten doen. ;) |
Citaat:
|
hoe oud ben je eigenlijk met een penis van 10 cm ben je dan niet wat te jong :/
|
Denk dat het hier wel duidelijk is wat het antwoord is.
|
1. moet je lekker zelf weten
2. (als het goed is) vindt je haar leuk en komt het goed 3. grote maakt ook niet zoveel uit |
een stofzuiger.... hahahaha :D
|
Wat is er nou leuk aan als je niet kan klaarkomen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19. |