![]() |
Valt er hier nog wat te saaien?! #1371
... hij kwam maar niet.
*O* |
er is nog genoeg te saaien *o*
|
Hai.
|
ik voel me zo uberzwaar gehandicapt zonder m'n blackberry :'(
|
En valt er ook nog wat te snaaien...?
*gaat eens een ontbijtje fixen* En potverdikkie, gisteren twee wassen gedraaid, maar niet over nagedacht dat ik vrij weinig plek heb op mijn ene droogrekje. Er is al wel wat droog, maar het wordt krap :o |
*eet een banaantje*
|
hier is het ook bijna snaaitijd!
\m/ |
vreten! *o*
|
Zo, dat viel even tegen vanochtend, de wekker om half 6 :D
|
Mijn vriendje is een examen aan het doen en ik ben huiswerk aan het maken. Het gaat heel goed met mijn farmville en mijn postcount op s.com is ook al weer goed omhoog.. oei. Analyseren is dan ook niet mijn hobby.
|
hai kindertjes
|
Citaat:
|
Ik heb geen strijkijzer en strijkplank. Ik doe niet aan strijken.
En het is gelukt trouwens, het hangt wel een beetje vol, maar het hangt. |
Anders kun je op bedeindes en verwarmingen ook veel kwijt nog. Maar het hangt dus (Y)
|
Hm, overhemden enzo vind ik toch wel fijn om te strijken, ziet er anders zo onverzorgd uit. En sommige broeken. Maar daar houdt het ook wel bij op.
|
Citaat:
|
Een verwarming heb ik ook niet :D
|
En aan overhemden doe ik ook niet :p
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Shirts, broeken, overhemden.. Allemaal strijken :mad: Want kreukels zijn voor paupers.
|
Oh en mijn concertkleding strijk ik natuurlijk als een malle!
|
Ik heb een kachel ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder heeft uithangen ook al het voordeel dat het minder snel (en in mijn geval echt nauwelijks) kreukt. |
mijn beddengoed is altijd kansloos gekreukt, want ik gooi die zooi ook in de droger en ga dat echt niet strijken.
broeken trek ik meestal gewoon strak als ze nog vochtig zijn en overhemden strijk ik natuurlijk :y |
Ik heb geen droger! Volgens mij scheelt dat wel veel, kreukelsgewijs.
|
Citaat:
|
Ik strijk alleen m'n linnen broeken en m'n (werk)bloezen. Oh en m'n plooirokken. En ook veel jurken. Maar verder niks :D
|
Citaat:
|
Overigens slaapt niks lekkerder als strakgestreken beddengoed, maar het is me te veel werk voor 1 nacht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ja, m'n plooirokken doe ik ook altijd strijken :o
|
Ik stond om 5.27 naast m'n bed ja? :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het maar héél zelden maar wat kun je dan weer lekker gaan liggen inderdaad, als de blaas leeg en de odol weggezakt is (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gisteren na twee slechte koude nachten in een te dunne slaapzak die de hele tijd van mijn te smalle luchtbedje gleed, weer in mijn eigen warme tweepersoonsbed stappen was ook een groot genot <3
|
Citaat:
:'( |
Citaat:
dat wil ik ook wel |
Citaat:
|
Voor de liefhebbers: http://animatorsvsearthquakes.blogspot.com/
|
de stilte doet zo'n pij-hijnnnnn
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |