![]() |
Help!!
Hii
Is er een medicijn waardoor je minder opvliegend word?? Want ik snauw mensen heel snel af, terwijl ik dat helemaal niet wil HELP!! XxXx |
Misschien eerst tot 10 tellen voor je naar medicijnen gaat grijpen?
|
Ik probeer altijd tot 10 te tellen dan 20 etc.
En het helpt gewoon niet |
Volgens mij bestaat er geen medicijn. Je hebt dus gewoon moeite met je emoties onder controle te houden?
Misschien moet je je afvragen waarom je soms opvliegers hebt? En je mensen steeds afsnauwd? Ik zou nog niet gelijk aan de medicijnen gaan, misschien moet je er over praten met iemand? Iemand die je vertrouwd, zodat als je weer boos wordt dat je dan diegene aan kan kijken en dan weer rustig wordt. Anders je moeder? Kan zij je doorsturen naar een Psycholoog. Ik zou het verder niet weten, nog succes! En alles komt goed. |
aangezien dit over een gedragsprobleem gaat, verplaats ik deze naar psychologie
|
|
Medicijnen zijn er wel, maar die worden gegeven om je plat op bed te houden in een gesticht. Misschien ben je gewoon wat prikkelbaar. Dat kan goed, emoties blijven nu eenmaal deel van ons zijn. Probeer je af te vragen waar het vandaan komt. Hoeft niet zo te zijn dat je op die persoon boos bent hé. Kan zijn dat die frustratie er al zit alleen onderdrukt wordt. En Reverend, Ik weet niet eens hoe ik moet reageren daarop. >.>
|
Waarom niet? TS vraagt om een medicijn waar je minder opvliegend van wordt.
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: het is niet zo dat bij alles wat fout aan je is dat je medicijnen moet geen slikken! :O probeer zo ver mogelijk van medicijnen te blijven (gewoon gebruiken maar niet voor elk klein probleempje!) misschien wil je is gaan nadenken erover is het tijdelijk dan komt het doordat je misschien in een onfijne situatie zit... is het altijd zo geweest dan ligt het waarscijnlijk aan een gedragsprobleem... dit is op te lossen met iets als: >>dit<< maar niet uitsluitend je kan ook gewoon sterk beslissen om er mee op te houden al is snauwen eerder doordat iemand prikkelbaar is... hiervoor moet je dus of wachten tot het voorvij gaat of je probbert het op te lossen (een gesprek met iemand(?)) |
Puberteit, heet dat syndroom van je. Het medicijn is ouder worden.
|
Citaat:
Ik bedoel.. Word. Als in: Mee eens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry :bloos: |
Citaat:
OT: een gesprek met een psycholoog zou inderdaad kunnen helpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sinds wanneer is wiet een harddrugs?
Ik zou helemaal geen middelen nemen, maar gewoon niet zo ontzettend de dramaqueen uithangen. |
Citaat:
En zoals je al zegt, niets overbodigs nemen en niet zo overdrijven is toch wel de oplossing voor de TS hier. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |