![]() |
Mijn versaai #1372
En door!
|
Ik heb 'm ook uitgelezen. Ik kan me zó niet verplaatsen in dat verhaal dat ik niet zo goed weet of ik nou blij moet zijn of toch een tikkeltje bedroefd vanwege het gebrek aan empathisch vermogen :D
|
Ik heb gereageerd :o
|
Citaat:
|
goede samenvatting sarah (y)
|
Ik begrijp ook niet waarom-ie zo'n verhaal op internet gaat dumpen. Alsof reaguurders 'm beter kunnen maken :S Zoek professionele hulp, man.
|
Die heeft hij al en die vindt hij niet goed :o maar gelukkig is er meer dan één psychiater in België.
|
Ook bizar; zit je met zulke issues en dan is een random psychiater "niet goed". Ik had me toch bescheidener en opener opgesteld ten aanzien van iemand die d'r vrij lang voor geleerd heeft of zo.
|
Citaat:
Nouja de meeste mensen vinden het juist fijn als ze terugkunnen naar dezelfde :o Maargoed, op zich is het met een psychiater wel fijn als het klikt. Met een psycholoog nog belangrijker trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
oei dat verhaal :D
ik heb een ander toetsenbord aangesloten omdat de t kapot is en nu doe ik toch automatisch copy paste als ik een T nodig heb :bloos: |
Een fijne boosmaker uit kwaliteitskrant The Sun. Het 7-jarige Britse meisje Bree Evans krijgt elke twee maanden botox en filler ingespoten door haar moeder Sharon. Het kind heeft bovendien permanente make-up op haar wenkbrauwen gekregen.
"Ik doe dit voor Bree zodat ze een ster zal worden", verklaart Sharon aan The Sun, "Alle A-actrices en -bekendheden beginnen tegenwoordig vroeg. Bree zal opvallen door haar grote lippen en haar superzachte, rimpelvrije huid." Van kritiek wil Sharon niet horen: "Ze is mijn kind en dit is mijn besluit. Dit zal haar voor de rest van haar leven vormen. (...) Dat ik haar zo jong al deze schoonheidsbehandelingen geef, zal haar later redden van rimpels. Het zal haar bovendien geld voor make-up en cosmetische operaties besparen in de toekomst." Sharon doet alle botox- en fillerbehandelingen zelf. Ze heeft ooit een korte cursus schoonheidsbehandeling gevolgd "en die kennis helpt". Van kritiek trekt ze zich weinig aan: "Ik weet wel dat mensen boos zullen zijn maar dat kan me niks schelen. Dit is mijn dochter en ik moet ervoor zorgen dat ze een ster wordt." -o- Mijn vertrouwen in de mensheid is weer een stukje verder gezakt. |
Citaat:
|
Hij is ook wel iemand met een externe schuldattributie :Y
|
Citaat:
|
http://i289.photobucket.com/albums/l...es/RageGuy.jpg
Ik HAAT online spelletjes waarbij je een team hebt en dat je dan verdomme 3 keer op een rij in een team zit vol noobs en broodmongolen! Godverdomme wat een bloed onder de nagel vandaan trekkerietus, de tering! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Meh Breaking Bad S04 ligt nog niet in de "schappen" :'(
|
Citaat:
|
Mhm ik ben meestal niet zo op de hoogte van dat soort dingen.. Vanavond de cliffhanger kijken van S3 <3
|
Citaat:
De meeste mensen doen een beetje van allebei, uiteraard. |
Citaat:
|
Waarschijnlijk ben ik ernstig in de minderheid maar ik vind Turn Loose The Swans van My Dying Bride echt zo'n geniaal en heerlijk album eah <3
|
waarom heb ik het zo koud?
|
Citaat:
Games: 95 Wins/Losses: 86/9 Win Percent: 90.53) teeeeeeeeeehehehehehe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zag morn en odo in het vorige topic en dat vond ik leuk want mijn dvdbox van seizoen 7 ligt thuis op me te wachten <3
dobermann startrekboks naamzoek :o |
Zo de frustratie geuit op de trap, die nu brandschoon is want er zaten lelijke plak-dingen op en het pad naast het huis is onkruid vrij.
:mad: Vieze dingen zijn de klos als ik fuuuu doe! |
Ik heb het niet meer koud *O*
|
Ik heb net vijftien kilometer gelopen op tweeeuroslippertjes en nu zijn mijn voeten zwart. :D(N) Ik twijfel nog een beetje of ik het zal fotograferen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben gisteren met een rotgang van een bagagedrager afgeslingerd omdat mijn voet een paaltje raakte. Het was echt behoorlijk eng en ik moest een beetje huilen van de schrik :o Maar ik heb er niet meer aan overgehouden dan een beetje last van m'n rug, een schaafwond op m'n pols en wat blauwe plekken. Volgens mij was het echt een bizarre val, en het was vooral hard.
|
En ik heb een shirtje gekocht die ik van de voorkant echt ontzettend mooi vind, maar de achterkant is heel apart en ik weet nog niet zo goed wat ik daarvan vind. Lastig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
mijn svv is mijn svv niet meer, dat moet een record zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bas, we moeten meisjes jagen, bier drinken en ijs eten :"(
|
Citaat:
|
En deze "hier", waar is dat? :o
|
Oeps, ik heb net mijn gepelde garnalen gemarineerd en ik dacht al jeutje dit is wel erg veel rode peper en erg veel knoflook. Maar het was marinade voor ongepelde garnalen :o :D(N)
|
of meisjes jagen, bier eten en ijs drinken of meisjes drinken en ehhh, laat maar
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |