Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   nieuw vriendje, bang voor de reacties? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1833169)

Anoniiem 06-05-2011 18:44

nieuw vriendje, bang voor de reacties?

probleem opgelost x

Laura_x_ 07-05-2011 11:41

Praat er met hem over? ;)

Edelweiss 07-05-2011 13:51

Ja, praat er eerst met hem over, en licht ons hier dan maar weer in met de gang van zaken

olha1 07-05-2011 14:48

Citaat:

Anoniiem schreef: (Bericht 31579818)
ik heb sinds gister met iemand verkering die ik al superlang leuk vond, en hij vertelde me dat hij ook al heel lang mij leuk vond maar het nooit durfte te zeggen. nouja nu hebben we eindelijk, maar nu hoor ik ineens dat een goede vriendin van school heeft toegegeven aan hem dat zij hem ook leuk vind. dat vertelde hij mij eerlijk, en ik weet dat hun goed bevriend zijn, dus ik vind het geen probleem. die vriendin weet nog niet dat wij wat hebben nu, omdat ze op vakantie is, maar ze zal er maandag wel achter komen, en ik ben een beetje bang dat zij nu alsnog doorgaat met dat flirtgedrag tegenover hem.. ik ken haar al langer en ik weet dat ze dat gewoon doet.. ook ben ik bang voor de reacties van klasgenoten. kijk, ik ben zeg maar niet het populairste meisje van de 4e klassen enzo, integendeel.. en hij, hij is best wel populair. dat hoeft natuurlijk geen probleem te zijn, maar ik ben gewoon bang dat we negatieve reacties krijgen, of dat er tegen hem wordt er gezegd dat het dom is dat hij met mij heeft omdat ik niet populair ben blabla.. ik ben nogal een onzeker type dus ik denk veel na over dat soort dingen.. waar ik trouwens ook heel onzeker over ben is over hoe het gaat op school, ik zit namelijk bij hem in de klas, en ik vind hem zo'n typetje dat niet echt klef is, gelukkig, ik ook niet, maar af en toe een kus vind ik geen probleem. alleen ik ben bang dat hij dat niet gaat doen omdat hij het niet durft ofzo. en dat het dus lijkt alsof we gewoon vrienden zijn.. en dat wil ik niet, en de optie dat ik hem eerst een kus geef dat vind ik ook geen goede optie want zoals ik al zei ik ben best onzeker en omdat we elkaar nog niet hebben gezien voor maandag wordt dat dus eigenlijk ook gelijk onze eerste 'kus' .. ik ben daar gewoon heel onzeker over omdat het natuurlijk allemaal nieuw is. hebben julie nog wat tips ofzo? zou handig zijn :$

probeer eens wat zekerder te worden van jezelf want je bent alleen maar onzekere dingen aan het zeggen :( en daar heb je geen reden voor
probeer ook een beetje no care te geven aan die negatieven reacties dan want jij wilt het toch? dan doe je het!

en nou en dan flirt ze toch met hem je hoort vertrouwen te hebben in je relatie en vertrouwen in je partner dus hij hoort daar dan niet op te reageren probeer hem daarin te vertrouwen

je eerste kus in een relatie wil je niet gewoon cassual ergens doen zo van hoppa, je wilt natuurlijk een gezellig moment die je niet vergeet..
dus gezellig bij een filmpje of iets in die trans,

praat met je vriend over je onzekerheid zal je enorm helpen(y)

Anoniiem 09-05-2011 14:25

oke vandaag hem voor het eerst gezien, hoorde van een goeie vriend van mij die ook goed bevriend is met hem, dat hij had gezegd dat ie zenuwachtig was en niet wist hoe hij zou reageren. Zag hem voor het eerst in de fietsenstalling, alleen maar hallo gezegd, verder die dag niet alleen met hem geweest, alleen met vrienden erbij, in tussenuren veel lachen maar niets bijzonders, meer zoals altijd. ik zag wel in mijn ooghoek dat hij met een vriend van hem aan het smsen was en er stond iets van: hug her. maar dat heeft ie niet gedaan, en toen ik naar huis ging alleen maar doei gezegd en ook geen kus of iets. we zijn allebei gewoon heel verlegen. ik wil hem best een kus geven uit mezelf, maar iets houd me toch tegen omdat ik gewoon zo verlegen ben.. maarja als het zo door gaat dan duurt het nog wel ff..

Rysair 09-05-2011 15:43

Alsjeblieft, spreek met hem via de sms/msn whatever. Kijk dan wat je morgen gaat doen. Ik ken genoeg stelletjes die ik NOG NOOIT heb zien zoenen, en ik maak me daar niet druk om. Iedereen maakt z'n eigen keuzes, ok. Het is inderdaad wel lastig dat je bij hem in de klas zit, maar ga dan niet naast hem zitten. Je hoeft niet elke minuut van de dag door te brengen met hem, er moet ook, zowel figuurlijk als letterlijk, plaats blijven voor vrienden/vriendin.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.