![]() |
Wat is jouw WTF moment van vandaag? #2
Dat er nog geen nieuw topic was!
|
Dat er hier iemand rondloopt met meer dan 175.000 posts.
|
|
|
Dat een jongen op het intenet tegen me zei ''damn dude,you're hot!!!"
. |
En de Kud filmpjes.
|
|
Dat zoveel vrouwen verwachten dat hun manvriend ze moederdagkadootjes geeft. -o- Je bent toch niet zijn moeder?
|
Citaat:
Pffff... Rot toch op zeg! Als Sarah (en Julia natuurlijk) groot genoeg is om een tekening voor me te maken vind ik het heus wel schattig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Nu ben ik echt niet blij :( |
Toch even dit hoor.
Citaat:
|
@Mr.Mark, ik moest toch wel even denken wat 'ie bedoelde. :)
www.engrish.com. Geweldig hoe slecht het Engels daar is. :D Maar je moet wel een beetje Engels kunnen om het te begrijpen, denk ik. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
NEE :D
|
Citaat:
|
Dat m'n moeder net schreeuwend m'n kamer op kwam lopen
zit ik hier rustig, muziekje, en dan "#IO$U*()@IOIO UO*()@@#$()@#$*()()@#)$" schrok me een ongeluk hé |
ik had er wel een paar : van de fiest bijna gevallen, van de trap geflikkerd, bijna aangereden door een auto khad mn muziek keihard aan staan en de oordopjes in dus dan ben ik een gevaar op de weg.
|
Als het ook nog van gister mag; die actie van Denny Landzaat. Ik moet wel toegeven, hij zat strak in de kruising.
|
De beelden van de gevallen schaal :D
|
~het was maandag| er waren mensen aan hyet vechten met klapdeuren op school. en ik kwam van de stad af en wilde weer nar binnen lopen in de pauze want ik had les.
dus toen waren ze klaar met vechten maar die klapdeur kwam nog keihard tegen me aan. |
Citaat:
OT: Sommige mensen zijn om half 9 nog niet naar school of werk. |
Citaat:
Ik hoef pas om 5 voor half 10 weg (A) En dan heb ik maar 1 uurtje les *O* Lekker offtopic :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Een actie op station Amersfoort: "IK BEN FLEXITARIËR". Willen ze mensen aansporen om een paar dagen in de week geen vlees te eten. Delen ze pakketjes Valess uit -O- Flexitariër, wat is dat nou weer voor debiel galgjewoord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat iemand zich hier ''LadyGaGafan1" noemt
Ieder zijn smaak hoor, maar dit is wat wanhoop/overdreven (ja ik weet dat m'n nick foutgespeld is) |
Wat vind je daar zo wanhopig/overdreven aan? Als je echt fan bent, vind ik het helemaal niet vreemd om dat als naam te kiezen.
|
Paar gasten die op school vandaag de rugzak van een gepeste jongen in brand gestoken hebben...losers.
|
Citaat:
toch vind ik het ietsepietsje overdreven, gwn een beetje vreemd GEWOON omdat ik dat vind |
^Ja, want dat zijn de argumenten waar je ergens mee komt (Y)
ot: Een moeder van een van mijn kindjes op Jong Nederland die zei 'Ik heb er wel moeite mee dat mijn kind MET ZO'N KINDEREN op kamp gaat'. Dat 'zo'n kinderen' ging dus over ons, als leiding. 22, 23, 26 en 29, zo oud is de leiding. Waarvan eentje met tien jaar ervaring, eentje met drie jaar ervaring en ik heb vijf jaar ervaring. Als je zo'n moeite hebt met je kind afgeven aan volwassen mensen die getraind worden om leiding te geven aan groepen kinderen en ervaring in de zorg, houdt het dan thuis. Kom niet aan met zo'n achterlijke opmerkingen aan :mad: |
Hoe werd daarop gereageerd door jullie of andere ouders? Ik vind het nogal een rare uitspraak.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wtf mijn LIO stageplek blijkt niet te bestaan. |
'aardbijen' in de ondertiteling van jamie oliver die nu op tv is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: Dat mijn school het nodig vind om mijn stagedeadlines zomaar drie weken naar voren te zetten. |
Citaat:
|
WTF doet die schoeverszooi hier bovenaan het forum. Ik word er al de hele dag horendol van. Het gaat ook zo snel dat ik moeite had te zien waar het nu over ging.
|
|
Citaat:
|
kattenkonten
edit: wat een geniaal woord btw |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |