![]() |
driver hp dvdrom werkt niet en kan niet fixen
lange titel...
ik heb een hp cd/dvd writer maar om een of andere reden doet de driver het niet... en het lukt me niet om hem werkend te krijgen (de automatische functies hiervoor) info: laptop: HP G62-b09ED Notebook OS: Windows 7 home premium 64x driver: naam: hp cd/dvd RW model: FKBQXO PEJWT6NCT SCSI CdRom Device error: Windows cannot start this hardware device because its configuration information (in the registry) is incomplete or damaged. (Code 19) Code 19
Spoiler
er is dus een probleem met mijn registrie (waarschijnlijk lost dit zich op als de driver opnieuw installeer..) maar dus ik krijg het niet voor elkaar de goede driver te krijgen. alvast heel erg bedankt |
Probeer eens de volgende sleutels uit je register te verwijderen (en rebooten naderhand): HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\ {4D36E96A-E325-11CE-BFC1-08002BE10318} \0001 & 0002
|
neej heel erg bedankt maar dat lost het niet op :(
heel erg bedankt... maar nu heb ik dankzij dat iets nieuws ontdekt hij geeft aan dat ik 2 drivers heb die niet goed functioneren... >> de drivers hebben allebij met hetzelfde te maken>> *************1******************************************* http://www4.picturepush.com/photo/a/...40/5614212.png *******************2**************************************** http://www3.picturepush.com/photo/a/...mg/5614226.png |
maar ik kom ook niet bij de plek om het manual te downloaden en installeren :S
tot nu toe bedankt :D |
Verwijder dan, met Systeembeheer, alle IDE/ATAPI-controllers én devices (je CD/DVD-devices dus). Rebooten and see what happens.
Overigens heb ik nog neversnooit een driver moeten installeren voor een optische media dus vergeet dat plan maar. |
ik he balles gedeinstalleerd (dat ermee te maken had) en heb daarna reboot maar hij installeerd alles behalve de cd/dvd drivers waar ik nogsteeds error code 19 van krijg en daarda moest ik rebooten... en dat was het :(
wel erg bedankt voor je tijd maar het lijkt erop alsof niks erdoor veranderd :( |
Probeer eens een andere drive.
|
sorry hoe bedoel je? (het is intern)
|
Probeer eens een andere drive; een andere CD/DVD-speler.
|
werkt de boel goed buiten windows?
|
@Dobermann ik heb geen andere liggen... en afgezien dat ik geen losse heb zie ik niet waarom mijn laptop daar niet mee zou werken (als het dan via usb zou gaan)
@freyk op ubuntu doet alles het |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19. |