![]() |
the ultimate question
hallo,
here is the ultimate question!! de vraag die iedereen zich eigenlijk afvraagd maar noooooit durft te vragen!! de vraag waar verschillende meningen over zijn!! wat kies jij? XBOX VS PS3 waarom kies jij de xbox of de ps3?? geef 1 2 of 3 redenen!!! (minstens 1) op het einde zal ik beslissen welke spelconsole dat het beste is, want ik heb de wii, dus ik ben onpartijdig!! probeer me te overtuigen!! doei |
http://www.mtv.com/content/ontv/movi...er/281x211.jpg
And here...we...go... OT: Geen van beide want ze kunnen prima naast elkaar bestaan, en ze hebben ook exclusives. |
ik zal een voorbeeld geven dan maar e =)
ps3: omdat je bij de xbox 360 moet betalen voor online te spelen |
xbox360; omdat je met een xbox wél online kan spelen.
|
Citaat:
|
Dat kunt ge al een tijdje niet meer.
|
Geen van allen. Ik houd niet van consoles. :o
|
Citaat:
|
Geef mij maar een PC.
|
Als je van MMO(RPG) houd dan ben je meestal aangewezen op de PC
|
bij xbox en playstation 3 kan je zo praten met je tegenstander bij black ops,
kan dat ook bij de pc? (btw: dit is tussen ps en xbox, niet tussen ps xbox en pc!!) |
Eigenlijk moet ik gewoon stoppen met antwoorden want al dit type topics zijn erg nutteloos.
Natuurlijk kan dat op de PC; daar is het namelijk ontstaan, nog nooit van teamspeak, skype, mumble, ventrillo etc gehoord? |
De NES
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ma ik heb wel een shooter-spel voor de pc, en dat vind ik ni zo plezant.
ik heb al bij een vriend op de ps3 gespeeld en dat vond ik SUPER. dus ... ik ga denk ik voor de playstation, niet voor de xbox |
Citaat:
OT: Xbox 360, omdat: het vriendensysteem peop is. En dat deed ik expres, ja ;) |
Pc
|
Citaat:
Nee |
Citaat:
Een pluspunt van de N64: Perfect Dark. :D |
Niets mis met goede Casual games.
Plants vs Zombies is een bazenspel. (Offtopic :bloos:) |
PC.
Toch speel ik beat um ups, hack&slash, race en de meeste sportgames toch liever vanuit mijn bed op een console:O Dan wel PS3 |
Citaat:
|
Citaat:
En inderdaad, er is niets mis met casual-games. :) |
Er is helaas nogal wat mis met de casual games van nintendo. Er zitten wel een paar toffe games bij voor de wii hoor, maar 99% (positief ingeschat) is pure rommel. Ik kan er dan ook niet echt mee zitten dat mijn Wii destijds gestolen is.
|
Sega genesis/dreamcast natuurlijk, jammer van hun domme moves (nVidia 64 bitkaart, cd console met sony red) maar soit.
de n64 vanwege die nvidia 64 bit kaart. mja van wat er nu nog leeft de ps dan maar, voorlopig blijf ik lollig nog m'n ps2 kunnen gebruiken na al die tijd. |
Citaat:
|
|
|
Citaat:
|
Ik ga voor de xbox, vanwege zijn prijs en zijn beschikbare games.
@justine1997 Je kan ook even wachten op de nieuwe generatie spelconsoles van sony en microsoft, want die komen er snel weer aan. En kijk eens of je aan deze topic een poll toe kan voegen. (net zoals hier, voor een poll van 2 jaar terug) |
De DS. Die kan ik tenminste overal mee naar toe nemen (en zelda en pokemon :bloos:)
Overgens vind ik dit een vrij zinloze discussie. Het hangt er vaak vooral vanaf welke spellen je wil spelen. |
Citaat:
OT: kijk naar de exclusive games die je aanspreken, voor de multiplatform games maakt het geen zak uit welke je koopt |
Citaat:
|
Ik las onlangs nog dat 2pac levend gespot was in Denemarken.
|
Ik ken de X360 en de Wii goed maar heb zelf alleen een PC en PS3. PC is qua gaming natuurlijk infinite superior aan consoles. Daarnaast heb ik een PS3 om de simpele reden dat ik de exclusives leuker vind.
Overigens hekel ik het feit dat er te weinig PC-only titels uitkomen, nu moeten degenen met de high-end bakbeesten (like myself) het met de "mindere" grafische kwaliteit van games doen, die per sé ook voor consoles uit moeten komen. Ik schaf The Witcher 2 per direct aan. |
Citaat:
|
als je de PS3 neemt dan kan krijg je 2 spellen gratis door het welcome back programma voor de ps3, je kan dan uit 5 spellen 2 gratis kiezen : )
|
Als je de Xbox 360 neemt krijg je 3 gratis spellen :D
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |