![]() |
Saaie Meisjes in de Jungle #1373
Of hebben we deze titel al gehad?
|
Saaie woife.
|
Ik vind het nog steeds vervelend dat ze 'echte meisjes' genoemd worden. Alsof er normaliter alleen maar travestieten naar de jungle gaan.
|
Woive woive.
Jij hebt de vorige aflevering ook nog niet gezien, toch? Als ik langskom dan blijf ik wel tot donderdag, want dan hebben we er twee die we kunnen kijken. (y) |
Meh het is superrustig, maar er zitten wel mensen in de tuin, al de hele middag, dus ik heb nog geen sigaret kunnen roken :mad:
|
Als je 'm wel al gezien hebt dan zeg ik 'noh' en ga ik 'm nu ook kijken.
|
Citaat:
Dan heb ik daarna nog drie dagen om mijn scriptie af te maken! |
Zouden er studentenfeestjes bestaan waarop er niet over de programma's op Kindernet gesproken wordt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
0:55 |
Blijkbaar was gisteren het grootste studentenfeest van europa op het UT.
Wat een mensen, wat een mensen. |
omgggggg de soundtrack van flikken maastricht staat op aaitjoens maar dat kost 8 euro :/ en het is nergens anders te vinden.
|
Citaat:
|
Sodeju gaat hard hier in Enschede. :D
|
Citaat:
althans, ik ben nu in Hengelo, in het tamelijk geluiddichte ziekenhuis, maar hierbinnen is zoveel lawaai als je van een ziekenhuis van verwachten :o |
Godverrr wat baal ik dat mijn vriendin ziek was. Anders stond ik in de binnenstad van enschede.
Wat een wedstrijd. Mijn opa had de tranen in zijn ogen. Nu volgende week<3 |
het was wel een lange zit! Maar wel spannend aan 't eind :cool:
|
white trash, sann, andere apple users naamzoek : als je muziek koopt op itunes, kan je dat dan ook op andere mp3 programma's afspelen of alleen op appleproducten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oke prima danku (y)
|
Is weer hard gegaan hier :')
|
Citaat:
|
Ik ben benieuwd hoe lang ik er straks over doe om naar huis te rijden, meestal is het 's nachts geen twintig minuten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee de finalewedstrijd Ajax-FC Twente. |
Huhu, ik kreeg zojuist een pop-up berichtje op mn telefoon omdat Carn op het station was.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vind het wel een prettig idee dat ik een popupje krijg als Carn in de buurt is. :bloos: (y) |
Citaat:
|
Wat nou weer:(
|
Vrouwen mogen niet van voetbal houden.
|
Avond :)
|
Citaat:
Is dat niet via foursquare? -gaat het eens uitzoeken- |
Werken viel behoorlijk tegen trouwens, volgende keer maar niet de laatste trein van het nachtnet pakken :D(N)
|
ah, hoe laat waren jullie uiteindelijk thuis?
|
ehm, kwart over 5/half 6 liep ik m'n huis in denk ik.
|
Omg, ik dacht 'wat is dit geluid ook alweer?', maar het is regen!!
|
Werd ook wel weer eens tijd! :y
|
Als het morgen ochtend maar niet regent!
|
Dat doet 't wel :y
|
Ik vind het prima als het morgen t/m vrijdag regent :o
|
Ja natuurlijk de eerste dag dat ik weer ergens heen moet:D
|
Welke hoofdredacteur slaapt er nou voor middernacht?
|
Citaat:
|
ik kwam tijdens het chatrouletten mijn spaanse broer tegen :D
ik drukte op verbinding maken en Bam, zijn hoofd. En we begonnen alletwee te grijnzen als idioten omdat we heel erg op elkaar leken :"D zelfde kapsel ook, zelfde koptelefoon om :D toen riep hij JAJAJJAJAJAJJAJAJAJAJJAJAJAJA (dat is spaans) en ik JAJAJAJJAJAJAJJAJAAAAAAJAJAJAJJAJA (dat is nederlands) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02. |