![]() |
Wat te doen als ze zeggen dat je dun ben.
Hee ,
ik ben Rianne ben 14 jaar op school heb ik vriendinnen die zeggen dat ik dun ben en dat ze jaloers zijn op mijn buik . alleen .. ik geloof dat totaal niet ik vind mezelf helemaal niet dun. Hoe moet ik reageren om ze toch duidelijk te maken dat ik dat niet ben ? xx Rianne |
Niet onzeker zijn. Dun heeft ook nadelen. Zeg anders dat je er onzeker van wordt en dat je gewoon een normaal doorsnee lichaam hebt.
Succes |
"ik ben niet dun"
|
Inderdaad zeggen dat je niet dun bent. Of ben je wel echt dun? Want dan komt het natuurlijk wel raar over als je dat zegt.
En verder gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je onzeker wordt van wat zij zeggen. En dat je daardoor niet weet hoe je moet reageren. Misschien kan je ook wel zeggen dat je het niet fijn vindt dat zij elke keer zeggen dat ze jaloers zijn. |
"Vind je? Dat valt toch reuze mee?"
"Nee hoor, dat lijkt misschien maar zo." "Het is maar wat je dun noemt..." "Ik vreet me anders 'n ongeluk hoor." "Ik vind jou juist dun!" ...etc. :D |
Citaat:
|
Alleen doen wat je het beste lijkt =)
|
Citaat:
|
"Dankjewel"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Ik vind helemaal niet dat ik zo dun ben" of iets anders, zolang het begint met "Ik vind" is beter. |
Ja of je neemt idd gewoon het compliment in ontvangst :)
Kan me niet voorstellen dat ze er elke dag over beginnen |
dat zeggen de mijne ook tegen me en sommige vreemde mensen denken dat ik anorexia heb, wat zeker niet waar is.
|
Dun is mooi :)
|
Citaat:
:facepalm: |
Citaat:
|
Het ligt er een beetje aan. Vind je jezelf "niet dun" in de zin van dat je graag dunner zou willen zijn? Of bedoel je dat je het vervelend vindt om dun genoemd te worden, omdat je juist graag dikker zou willen zijn?
Ik vind dat dat niet duidelijk blijkt uit je openingspost. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |