![]() |
Blijven zitten in 3 aso, en ben terug niet goed bezig
Hallo , ik ben een leerling van 15 jaar , ben vorig jaar met een serieus B-attest blyven zitten , en doe myn jaar opnieuw , tot en met dagelyks werk 3 ging het redelyk goed , maar nu ben ik echt niet goed bezig , ik heb me al een beetje herpakt , maar sommige onvoldoendes waren echt groot , Ik mag terug een B-attest halen zolang ik volgend jaar naar 4 TSO kan , (met myn B-attest kon ik enkel naar BSO) , in het begin dacht ik dat het kwam doordat ik (zeer) weinig studeerde , maar ik studeer en ondervindt nauwlyks veel resultaat kan het dat ik gewoon in de verkeerde richting zit ?
|
Ik verplaats je vraag even naar het forum Algemene Schoolzaken. Het forum waarin je het geplaatst had ging over de eindexamens in Nederland.
|
Allé , het valt nog mee , myn Dw4 gaat slecht zijn , maar ik heb volle moed voor examen 2
Enkel ben ik bang myn ouders teleur te stellen met myn resultaten vn dw4 ik heb hen gezegt dat het goed ging , maar ze weten enkel nog niet echt iets over myn slechte schoolresultaten |
Aso? Zou je dat even toe kunnen lichten want als Nederlander zijnde denk ik waarschijnlijk aan iets anders dan jij bedoelt.
|
Citaat:
|
Gewoon economie talen
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42. |