![]() |
Een man zonder riem heeft zijn ziel verkocht aan Saaitan. #1377
Ja.
|
Oke.
|
Nee.
|
Hm.
|
Sinds ik nooit meer topics open gaan de TT's drastisch achteruit :(
|
Supermooi :cool: Ze zijn allemaal heel leuk |
Citaat:
Citaat:
Nou ik vind het vreemd dat je daar nog nooit van gehoord hebt en ook het logo nog nooit hebt gezien. |
:cool::D |
Wie kijkt die YT-filmpjes nou!!!!111~~
|
gvd die teringverbinding hier. En die kutplayer van rtl. Als m'n internet 1 seconde uitvalt dan kapt die player er gewoon mee, moet ik heel de tijd internet herstellen voor ie hem weer pakt. Echt ik kan zo kwaad worden he als iets me tegenwerkt :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De player van uitzendinggemist houdt er ook snel mee op als internet eventjes wegvalt, maar dan hoef je die alleen maar op pauze en dan weer play te drukken en dan doet ie het weer. Wel irritant natuurlijk als je iets aan het kijken bent maar je hoeft iig niet de hele tijd internet aan en uit te zetten. Als internet te lang is uitgevallen dan moet je wel het hele programma opnieuw starten.
Eigenlijk is de player van net5/sbs/veronica de enige die het fatsoenlijk doet en niet telkens uitvalt. Die gaat dan gewoon bufferen en als de verbinding terug is gaat ie gewoon weer verder. Terwijl het allemaal silverlight is. |
Saai hier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Krijg nog ongeveer 13 euro van je, Topdrop!!!
;) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het is echt zo. Naja, niet dat ik het terug hoef ofzo. |
omdat je het laatst ook ergens zei.
|
Citaat:
|
"Ik krijg nog geld van hem"
|
Citaat:
|
Ik hou er echt van om mijn katertje als een baby in een doek te wikkelen en hem dan te wiegen. Hij vindt het ook leuk, meestal houdt ie het wel een kwartier uit.
Met pioen is dit uiteraard onmogelijk. |
Citaat:
Zoek het maar op voor me :P |
Citaat:
Dit kon ook met de oude kat van m'n ouders, maar die is helaas te jong gestorven :'( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Net bij dwdd ging het over olifantenpaadjes. Fascinerend eigenlijk.
http://www.photoq.nl/media/agenda/20...oetermeer_.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh hee, je hebt gelijk Pip, hier zeg ik het:
Als we zo gaan beginnen krijg ik nog 13 euro van Topdrop, mwhehe. Ik blow niet meer, maar heb blijkbaar nog steeds een stonersgeheugen :P |
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het bij die paadjes altijd een beetje zielig voor 't gras dat daar helemaal stukgelopen is. :o Dus ik neem meestal braaf de langere route. Behalve als ik haast heb en naar de metro moet rennen.
|
Als ik erop loop dan voel ik me een beetje een stiekemerd omdat ik dan iets doe waarvan ik vind dat het niet mag.
|
jezus, kwart over 5. Mijn voornemen om op een normaal tijdstip te gaan slapen is weer eens mislukt.
|
Mijn voornemen me niet te verslapen is heroisch gelukt *o*
|
Oi! Waarom moet je zo vroeg op?
|
D'r zal toch brood op de plank moeten komen eah.
|
Blegh, vroeg. En zo lopen naar m'n werk.
|
Citaat:
|
Opticiens vragen, wij draaien ;)
|
Ah zo! Nou, respect, hoor. Ik zou nooit een baan nemen waarbij ik vroeger moet opstaan dan een uur of half acht. En zelfs dat is pushing it, ik zou liever een uur of negen doen. Of avonddiensten. Of helemaal geen vaste tijden en dan lekker thuis de freelancer uithangen (y)
|
Myup, deze tijden druisen ook ernstig in tegen mijn hele zijn. En het went nooit ;) Volgende week weer 14:30-23:00. Dat is zó veel fijner <3
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |