![]() |
Playstation 3 netwerk
hallo iedereen, ik heb een probleem
ik zat een paar dagen geleden 's ochtends online op me ps3 te spelen en toen ik me 's middags wilde aanmelden kon het niet meer :eek:. ik kan nu al dagen niet meer online spelen kan iemand mij helpen |
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem, er staat dat ze aan onderhoud bezig zijn ofzo. Hoe kan ik weer online komen? |
Hallo
Ik kon 2 dagen geleden nog gewoon online spelen. misschien kan het zijn omdat mijn buurjongen het heeft gehackt en mij gewoon liet spelen. maar ik weet het niet zeker. groet |
Ah dat is echt klote voor je man!
Sterkte in deze tijd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan komen ik en me vriendjes even vertellen wat we van hem vinden!!!!!:@@@@@ |
Citaat:
|
Ik ben het helemaal zat met dat tering gedoe, zet maar weer online die gaystation network.
maar het kan nog heel lang duren staat op ps.com Weg playstation--> welkom XBOX klote zooi |
Citaat:
|
oke kom dan eerst even langs mij. dan beuk ik hem ook even de tyfus in. net als najtrebor dat iedere dag doet. dus
|
Oke Ik haal je op hoor!
|
Hallo
ik game ook best vaak, nu met de examens voor de deur iets minder maar ik vind het wel echt balen. Aan de andere kant is het natuurlijk fijn dat ik niet wordt verleid om de playstation weer aan te zetten. Groeten, Jo'tje |
Citaat:
|
Ja da's kut.
Ik ken denk ik wel iemand die het misschien gehackt heb maar wil m niet verlinken. Ik weet namelijk niet of et die buurman wel is. Heb ik mijn twijfels bij. Ik ga geen namen geven. Alleen letters. Het begint met een J. |
Citaat:
|
Citaat:
Jo'tje |
Eh..? Verkeerde subforum en iemand die tegen zichzelf praat? Em. en Dingaantouwtje naamzoek. :o
|
Check. Slotje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |