![]() |
Vertel iets over de forumer boven je x+1
Kon geen andere vinden, zo 1,2,3.
|
hij is een man van 22 die woont in rotterdam
speelt graag weerwolven spel en houdt van woordspelletjes. :D |
Woont ie in Rotterdam ja? Dat heb ik even gemist dan... Dacht dh
Over strobe.... ehuh... Ga nog even nadenken. Kom er zo op terug. edit: hij is 16, heeft geen vriendin en weet niet waar hij zijn handen laat tijdens het zoenen :P |
Ze heeft twee kinderen en een maand geleden 28 geworden.
|
Hij is 14 jaar en woont in Amsterdam.
|
Gaat in een badkamer zitten als ze liefdesverdriet heeft.
|
Weet naar welke mensen ze moet luisteren. :y
|
Houdt op een neutrale manier niet van 1azj.
|
Gaat naar Rusland. En ze is een slim meisje, maar een beetje naief soms, maar gaat het vast ver schoppen :y
|
Ze lacht leuk maar die lach verdwijnt al snel als ze fanatiek meespeelt bij het wws.
|
Houd van Emma en zit op VWO.
|
heeft altijd haar antwoord klaar
|
Haha bloemetje, dankje. :)
Bloemetje is een meisje van dertien jaar. |
Zestienjarig meisje, zusje van iemand die ook op het forum zit, maar waar ik de naam van vergeten ben.
|
Naimin bedoel je.
Zestien jarig meisje en ze doet VWO. |
Ze is 16 jaar. Heeft ongeveer 138 berichten. Heeft 6 vrienden. Ze doet havo.
Hobby's: Hardlopen met de hond, kletsen met vriendinnen, muziek luisteren, film kijken met haar vriend. Ze houdt van schoenen? |
Probeert het forum beter te maken door van alles op beleidszaken te posten. Heeft vast ook forumbaasambities.
|
Meisje van 24 (dat dacht ik tenminste op de een of andere manier) met een leuke avatar.
|
Offtopic:
Citaat:
Citaat:
Ontopic: 70D |
Deze man kan niet zonder glee en loopt inmiddels al een seizoen voor op Nederland. Verder zit hij nu op zijn bank met gleekussens en gaat zo door de deur met sue sylvester erop geplakt naar zijn glee slaapkamer, kruipt onder zijn Rachel dekbed en zet zijn wekker die glee liedjes speelt als ie afgaat
Ik gokte maar wat omdat ik echt niks over je weet ;) |
Zit op 't aug en is een jaar of 13
|
Heeft veel vrienden op het Forum (30) en is jarig op 19 oktober.
|
Ken ik verder niet. Hij is veertien jaar.
|
Citaat:
(Wat vertellen over Nardin). |
Citaat:
Wat dit topic leuk maakt is eigenlijk dat je dingen vertelt die niet iedereen weet of op kan zoeken :) |
OT:
Nardin zet kruisjes in muggenbulten zodat ze niet meer jeuken. |
Gaat vanavond naar een feestje en moet een jas meenemen omdat het koud wordt.
|
Zou zelfs met een enorme tumor op haar hoofd nog niet meteen naar de dokter gaan (;))
|
Vindt het leuk om te overdrijven :p
|
Heeft cup 70D.
|
Herhaalt wat ik al zei en kreeg ene keer ene klap van zn (ex)vriendin, dacht ik?
|
Maakt moedwillig spelfouten ter promotie van de letter w.
|
Heette eerst Etmakas en schrijft gedichten.
|
SweetSmile doet graag mee aan het WWspel en is zestien lentes jong
|
Is een meisje met een nickname in een mannelijke vorm, en daar moet ik nog steeds soms een beetje om lachen. :o:D
|
Zij is degene die spelfouten maakt, doordat zij niet weet dat het Nederlands niet de Russische spelling hanteert.
|
Hij heeft dit topic ge-opend :)
|
Heeft waarschijnlijk een onbedoelde spelfout gemaakt in dr nickname.
|
Citaat:
(welke spelfout is het dan?!) (FAAL) |
Het is Bloemetje
Volgens mij niet zo goed in Nederlands ;) |
Citaat:
Jawel, ik sta een 7,0 (vorig jaar een 8), en de spellingstoets vandaag ging best goed Is goed in wiskunde (waar ik dan weer geen hol van snap) ?? |
Is slecht in zowel wiskunde als Nederlands.
|
Heeft een bepaalde obsessie voor katten in dozen met blauwzuur en radioactief verval.
|
Is de uitvinder van het HOI topic
|
Citaat:
|
Weet niet dat de echte uitvinder van het HOI topic Emma was die het legendarische topic 'Hoi Mark' maakte op 17 augustus 2010.
|
Gaat scheikunde studeren in Groningen.
|
Citaat:
|
Is fan van the matrix en heeft de hoofdrolspeler als idool. Hij heeft een groot geheim: hij wil trouwen met Trinity.
|
Heeft een nieuwe baan, een nieuwe auto en verovert de wereld met zijn damkunsten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55. |