![]() |
brainwash kappers
doen of niet doen?:confused:
|
Mij bevalt het altijd. Het ligt een beetje aan welke kapper je treft, maar dat vind ik overal zo.
|
Ik ben in meerdere filialen geweest en ik ben nog niet teleurgesteld.
|
Ik heb er ook prima ervaringen mee, op de wachttijden na.
|
Ik ben er laatst voor het eerst geweest en ik ga er zeker weer heen de volgende keer, ook al is het niet echt in de buurt. Vooral dat de prijs duidelijk is vind ik prettig, want ik ben zo vaak naar de kapper geweest waar het veel duurder uitviel omdat ze allerlei smeerseltjes in mijn haar hadden gedaan, of waar achteraf bleek dat als je lang haar had je meer moest betalen.
Toen ik binnenkwam waren er 6 wachtenden voor me en 4 kapsters aan het werk. Na 35 min was ik aan de beurt, vond ik best snel gaan. |
Vind je 35 min snel? Ik voel me in een keer heel ongeduldig :P
|
Ik had me erop voorbereid en 6 mensen wegwerken in ruim een half uur vind ik wel snel ja. Of nou ja, toen ik werd geholpen zaten er 2 vrouwen in de verf dus die waren nog niet helemaal klaar, maar ondertussen konden ze wel anderen helpen.
|
zeer goede ervaringen mee. Een keer had ik erg lang haar en wilde een heel kort apart kapsel. Meisje was letterlijk, niet overdreven, 2 uur met mij bezig incl kleuren. En het was perfect gedaan. En precies de prijs wat ze zeiden 12,5 knippen en 12,5 kleuren. Echt geweldig.(y)
|
Voor wat voor derdewereldloon zullen ze dan wel niet werken, 25 euro voor 2 uur werk waar dan nog een hoop kosten vanaf moeten.
|
Ik ben tevreden (y) Ze zijn el cheapo maar echt best wel goed. En ze hebben fantastische kleuren voor in je haar en het is bijna goedkoper dan zelf verven. :)
|
op zich tevreden alleen jammer dat ondanks dat er vaak 5/6 mensen aant werk zijn nog erg lang duurt voordat je aan de beurt bent!
zitten er ongeveer 6 mensen voor je dus op zich zou dat vlot gaan maar ik tref altijd dames die alles willen, knippen verven enz. en dat duurt eeuwen! vorige keer dik een uur gewacht, keer daarvoor 1.5 uur (n) en is ook net wie je treft om te knippen, jammer als je tevreden bent dat je niet de keer erop weer voor die kapster kan kiezen maar gewoon weer iemand treft die vrij is wanneer jij aan de beurt bent! maar qua prijs (y) |
Laatste keer was ik er op een doordeweekse dag rond 11 uur, toen was ik gelijk aan de beurt :P
|
Ik was er op een woensdag rond 3 uur en ik heb niet hoeven wachten.
Was ook wel een nieuwe vestiging. In een andere vestiging heb ik wel eens 30 minuten gewacht. Maarja, boekje drbij.. tis niet alsof ik wat anders te doen had! |
Citaat:
maar als er net 5 dames geverft moeten worden en knippen tja dan duurt het gewoonweg langer maar ja dat weet je vantevoren en als je geen tijd hebt moet je er niet gaan zitten denk ik dan maar ;) |
Wat is het precies? :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeer goede ervaringen mee. Als je het tijdstip handig plant, zit je echt niet lang te wachten, en als het je te lang duurt, qua je op en ga je weer weg. Heel groot voordeel is dat de kappers echt mee denken. Meestal weet ik wel een beetje wat ik wil, maar vaak ga ik zitten met ' doe maar iets'. Dan word er echt overlegd wat ik wil en wat het leukste is en zo. En de prijzen zijn prehistorisch, want bij veel kapper ben je t dubbele kwijt je je haar laat wassen, knippen en stylen. En je kunt inderdaad zelf aangeven welke kapper dat je wil als de vorige keer je niet beviel.
|
Citaat:
|
Ik ga altijd naar een duurdere kapper maar dat komt gewoon omdat ik daar al zo lang kom en ik op mijn 21ste nog steeds heel triest om de 2 maanden een kappersafspraak met een bezoek naar het ouderlijk huis combineer :o Maar ik hoor goede verhalen over brainwash dus waarom niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
+/- 1 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |