![]() |
Op uit oog verloren!
Hoi leuke meid,
Ik kwam jou tegen tijdens koningendag op de Jaagpad terwijl ik stond te wachten voor een open bruggetje kwam jij , jonge blonde meid met bril, aan fietsen. Ik droeg die dag een zwarte jasje met daaronder een zwarte broek en witte gympies. Op een gegeven moment duurde het blijkbaar wat te lang voor je en ging je een omweg nemen. Tot mijn grote spijt durfde ik je niet aan te spreken. :o |
don't :o
wel mooi verteld |
...And your point is?
|
Het Jaagpad? Ik hoop dat jouw stad/dorp de enige is met die naam. Op hoeveel plekken heb je dit al gepost?
|
"zwarte jasje met daaronder een zwarte broek en witte gympies"
Daar zou ik ook hard voor wegrennen. ORANJE is de kleur van de dag ! |
De kans is groter dat je de loterij wint dan dat precies dat meisje op dit forum kijkt in deze post en zichzelf in dit verhaal herkent en jou weet te herinneren en jou eigenlijk ook wel zag staan en jou vervolgens een pm stuurt om wat af te spreken.
|
Citaat:
sorry, maar ik heb niet veel hoop dat je ze vindt! |
Citaat:
Hoe kan ik haar vinden dan? Ik bedoel ze was een jonge meid en ik ga ervan uit dat ze nog een scholiere is |
Citaat:
|
Ik zou deze verplaatsen naar contact gezocht, maar ik denk niet dat je daar kans maakt. Ik ga hem sluiten. Succes met je zoektocht, je kan denk ik nog beter 'wanted'-posters op kan hangen in de stad waar je haar zag.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |