![]() |
Saai, nee dat niet, want deze wordt echt leuk:D #1378
De nieuwe *O* *O* *O*
BAHHMM jonge :D |
Gefeliciteerd met je eerste saaitopic hoor ;)
|
sann en quis, good old times. :cool:
|
oeps ik heb er 88 van gemaak ipv 78 :D
FAAL kan ik het nog veranderen? |
http://tvgidsassets.nl/uploadtop/h/h...ikkienieuw.jpg
Mwhehe, Nikkie Plessen heeft een tumor in haar kin. |
Eurosong kijken om ze uit te lachen lukt niet ik vind het niet grappig. Alleen saai, irritant en vaak slecht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus niet zo van 'haha wat ben jij slecht' maar meer zo van 'omg wat slecht :facepalm:' volgens mij ben ik deze nuance niet duidelijk aan het uitleggen :D |
Ja totdat het weerwolfspel is afgelopen gebruik ik deze hoor :o Dan gaat deze weg en blijf ik voor eeuwig en altijd sann :y
<3 |
Citaat:
|
Oh fuck! Nu vergeet ik het songfestival nooooeees.
|
Citaat:
|
Oh om 9 uu rpas :D dikke prima :cool:
|
Citaat:
|
waarom zou je je schamen omdat een stel onbekenden ergens op een podium een fout liedje staan te zingen? :o
En waarom keek je vroeger wel dan, als je alleen kijkt als België kans maakt om te winnen? Of heb je alleen in 1998 en 2003 gekeken :p |
Ja sorry jongens, maar ik vind sommige nummers van de 3J's toch wel een erg leuke sound hebben hoor. :o
En nee, dat is niet echt de Palingsound, dat is Jan Smit al. En Nick en Simon in iets mindere mate. |
Even een letter kleurtje testen :D
|
Citaat:
|
Kijken/keken er hier mensen Generatie 2010? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ N00dles
Ik ben weinig creatief bezig iig Veel commerciële stockillustraties tekenen, en ondertussen staat het vrije illustreren op een laag pitje. Grote opdrachten ook, wel vandaag betaald gekregen voor mijn vorige opdracht Jij? Zeer goed! Heb het gevoel dat het als een trein gaat, het skills opbouwen dat is. :cool: Maar de strijd tussen 2D en 3D is wel erg vervelend. |
"We verwelkomen ons nieuwste forumlid: sann"
Awesome :cool: |
Citaat:
En ik ben precies de enige die plaatsvervange schaamte heeft voor die dingen. Zo van :facepalm: moet die dat nu doen. |
Citaat:
Maar nog leuke projectjes aan het doen? Nog iets afgemaakt recently? |
Ik teken o o k
Faal? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er is een truukje voor! en ik moest wederom hardop lachen om boemlauw ;x
|
GEDRAAG JULLIE MET JULLIE KLEURTJES! :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kleurtjes zijn irritant:O
|
Weet je wat me een leuk topic lijkt. Een soort wie ben ik, dat je een post maakt in de stijl van een bepaalde forumer. Maar dat wordt dan vast een bashtopic, dus het mag niet denk ik. Kijk zo:
En dan zal een Forumbaas er zeker een Slotje op zetten. Terwijl zo'n Topic toch goed past op dit Forum. Met vriendelijke groet, Moz. |
Hah tof idee though. Ik zou wel eens willen weten hoe men mijn spange stylo gaat etaleren :cool:
|
Citaat:
|
ik verbaas mij in het handdoekentopic op het vivaforum over mensen die zeggen "maar als je geen washandje gebruikt, dan was je je muts dus niet!!!1!"
euhm, kan dat alleen maar met een washandje dan? :o |
Citaat:
:D dat lijkt me ook gaaf. Maar ik heb geen idee wie je bent! |
Degene die mij basht doet dan zo:
":D:D" |
Citaat:
zo'n topic was een tijdje terug op onzin! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Topnieuws!
|
Citaat:
|
Oh, ik kan me dat prima voorstellen hoor.
|
Al die nieuwe!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |