![]() |
seksspeeltje kopen
Ik ben 15, en het leek me wel cool om bij een online seksshop een lekker masturbatie-seksspeeltje te kopen. Ik kan het dan via pakjegemak laten bezorgen op een postkantoor. Uit school ga ik daar dan ff langs, stop het in me tas plof me tas in me kamer neer en verstop het ding. Goed plan toch :D
Maar is dat normaal, zoiets op je 15e willen kopen? Hebben/willen jullie zoiets ook kopen? En denken jullie dat het een waterdicht plan is? |
Het is geen waterdicht plan, maar wat wel. Ja het is 'normaal', je bent er hooguit wat vroeg bij. Maar dat maakt verder niet uit.
|
1. Het lijkt me vrij normaal om zoiets op je 15e te kopen.
2. Ik zou wel willen, maar ik zou betrapt worden :P 3. Lijkt me een goed idee, als het mislukt is het geen goed idee :D En ik mag toch wel groene text plaatsen, hoeft niet per sé groot? :( |
ach waarom niet.
|
Dee.. hm. Ik sluit me aan bij Pluis. Have fun. :p
|
Gewoon op naam van je vader bestellen en thuis laten bezorgen. Kun je nog lachen ook als je moeder hem aanneemt.
|
Citaat:
|
Gewoon op je eigen naam en zeggen dat het een nieuwe harde schijf is oid.
|
Pakjegemak lijkt me toch beter, dan weten mijn ouders niet eens van een pakje af, en daarbij controleren ze mijn rekeningafschrift of schooltas toch nooit :D
|
Hoe betaal je dat dan? Want ik neem aan dat het via internet moet of acceptgiro, of kan dat ook bij het postkantoor? Ja sorry ik heb geen ervaring hiermee, mijn moeder betaald dingen die ze koopt op het internet altijd met iDEAL. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar wat wil je nu als jongen voor speeltje kopen:s Zo'n fleshlight oid? Zou erg beschamend zijn als een van je ouders die zou vinden:p
|
Citaat:
|
lekker man.
gwn doen! heb er ook al zin in!! |
Citaat:
|
Gezien de positieve reacties en recensies op sexwoordenboek forum en op andere sites lijkt me het een hele goede aankoop :)
|
Citaat:
OT: Doen (Y) |
Citaat:
|
Over een paar weken heb ik genoeg geld en dan ga ik et kopen :D
|
Oh god nee ik vind het prima dat ie zo'n ding bestelt, het is idd hetzelfde rubber dat vrouwen gebruiken maar dan in een andere vorm. Ik werd alleen een beetje opstandig van de beschrijving die bij het device stond :D
|
bestel het via de PABO laat het thuis bezorgen en zorg dat je ouders niks openen van jou. de pabo stuurt het met een door eromheen dat je denkt dat het iets anders is een mobiel ofzo:P
xxx |
Citaat:
Trouwens, Fleshlight (Y) ik kan het iedere man aanraden! |
Men neme: een grote beker, twee sponzen en een latex handschoen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor me verjaardag kreeg ik een nepkut, heerlijk ding... daarna was ie vies en gooide ik hem weg lol :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
omfg, ik heb dat ding vandaag opgehaald, staat er vet groot op zo'n doos in het postkantoor mijn naam, in het zicht van iedereen. Jaja, discretie zeker... Nu maar hopen dat mijn vrienden daar nooit komen...
Anyway, het dng ziet er goed uit, wel veel groter dan ik had verwacht XD Ik kan e'm nu helaas niet in mijn minigeldkluisje verstoppen, maar ik heb e'm nu in zo'n pringles speaker verstopt. Ik kon e'm nergens anders kwijt XD Wel een grotere ontdekkingkans, maarja, risico zal je altijd houden... Er staat trouwens ook op dat het uit de buurt van mensen onder de 18 gehouden moet worden. Waar slaat dat nou weer, het is heus niet hetzelfde als games/films ofzo |
Nou veel plezier ermee (Y) Geef je ook een review?
Dat dat erop staat is alleen een waarschuwing, moet er officieel opstaan geloof ik. Dat kindjes niet denken: huh, waar zijn de chipjes. |
Citaat:
|
Dat je naam op een doos staat is toch niet erg? Of stond er bij die doos ook wat erin zat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je naam staat altijd best groot op een pakketje, maar winkels zoals Christine le Duc en de Pabo verpakken het pakketje zo dat het niet opvalt wat er in zit, en Cristine le Duc zet er als afzender CLD op inplaats van de volledige naam...
Over koop sexspeeltjes, ik heb inmiddels 2 verschillende in mijn bezit.. Vind het alleen niet opwindend.. Valt me vies tegen.. |
Citaat:
|
Je bent Jong en je wilt wat. Je wilt weten hoe dat werkt en voelt. Is dood normaal wel beetje rekening houden dat alles wat je betaald met Krediet-/ Bankkaarten achteraf te checken is. ;)
|
Citaat:
internet bankieren, zal hij ht waarscheinlijk al zelf beheren. |
Citaat:
|
Mijn ouders vertrouwen mij tenminste en kijken niet in afschriften :o
|
Lijkt me normaal toch? als je hier behoefte aan hebt
ik heb zelf laats ook een via pakjegemak gekocht bij goedkopedeals.nl en online betaald :) |
koop gewoon een fleslight (nepvagina), zit prima in een soort blik, niemand die het merkt!
|
Citaat:
|
Meestal is het probleem ook niet dat het niet discreet verpakt zou zijn (dat zijn ze geloof ik zo ongeveer allemaal tegenwoordig), maar dat je uberhaupt een pakketje krijgt.
|
is het rouwens zo dat als je nog nooit sex hebt gehad, en je koopt een vibrator of dildo of zo iets, en je gebruikt die dat ut ook pijn doet? en als je die gebruikt en je hebt voor het eerst sex, doet het dsn geen pijn meer? want dat zou voor mij een goeie rede zijn om er een te kopen.....
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |