![]() |
Saaifestival verloren #1379
En verder *O*
|
@ SweetSmile, grapje:p
|
Stilte opeens!
|
deze reclame speelt heel uitgekiend in op het nonchalant-pattriottisme van Nederlanders. Nederlanders willen wel positief denken over hun land, maar dan wel een beetje met een 'haha ja zo doen we dat ja haha'
war typ ik ineens moeizaam |
Zo, ik ga weer verder serietje kijken.
|
lekker tv kijken/pitten
|
Noedel! Heb je de verbeterde versie van Henk nog ergens liggen?:O
|
Ik moest even piemels posten op onzin, sorry.
|
Sarah 98
Stefenootje 90 .sann 76 Onait Sirch 72 Sherlock 22 Macrador 21 Noedelhap 17 Schrödinger 16 SweetSmile 15 Moz 11 Kesa 10 Commendatore 10 Gary Brown 8 Calculi yukon 6 Dobermann 5 Absinthe 4 Quis 2.0 4 bloemmetje97 4 Pippeloen 4 Mc Kauw 3 topnieuws 1 Queasy 1 Paranoide 1 mijamoto 1 Elmp 1 |
Nu kijk ik Eikel Academie
|
Citaat:
|
Citaat:
Nooit eerder gezien, moest altijd werken. |
Citaat:
'Dave Grote eikel' |
Citaat:
|
Tgg, ze praten erover bij P&W, niveautje weer hoor. :')
|
Wat was dat eergisteren trouwens met die lui die de uitzending van P&W op het einde verstoorden?
|
Ik ga in bed liggen met mijn nieuwe boek:o
|
Citaat:
|
Er kwamen er een paar (uit Groningen?) plotseling door het einde van de uitzending heen praten en een fles Champagne (?) afleveren.
|
Citaat:
|
Wat nu al een nieuwe :s
|
Citaat:
|
We hebben een triest record hoor ik net, als langste van alle landen niet meer in de finale gestaan
:'''''''''') kap toch met die onzin joh mensen. |
Citaat:
|
Ik wou weten hoe het programma in het Engels heet. Google suggereert Acorn Academy. Dat blijkt een school voor hoogbegaafde kinderen in Nieuw-Zeeland :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah, Tool Academy
|
Citaat:
ik heb zo her en der op internet rondgekeken, en er zijn gewoon nog steeds mensen serieus teleurgesteld, die zeggen ''Ik kijk nu echt nooit meer :mad::mad::mad:'', fuckk ik zei dat 5 jaar geleden al. :') |
http://www.trouw.nl/tr/nl/4516/Gezon...ndelstok.dhtml
Pestprotocol tegen een mep met de wandelstok :cool: |
Ik zei dat 15 jaar geleden al.
|
Ik was trouwens in 2006 volgens mij de enige die Treble nog wel een kanshebber vond :')
Eigenlijk ben ik nog steeds wel een klein beetje verbaasd dat ze het niet gehaald hebben. Originele act, eigen taaltje, djembes, 3 blonde wijven, vrij pakkend nummer. |
Ik zei dat 28 jaar geleden al, nog voor ik kon praten.
|
Citaat:
|
Wanneer stonden we eigenlijk voor het laatst in de finale? :confused: ik heb het idee dat het helemaal niet zo lang geleden is?
|
Citaat:
|
LOL , dat einde van aflevering 2 van Breaking Bad :D (y)
|
Citaat:
|
De 3js vielen echt tegen
Ze hadden zoiets als Watermensen moeten doen. Verder is het songfestival pure vriendjespolitiek |
|
Citaat:
En sinds wanneer is dat? Ga straks eens even Wikipedia'en hoe en wat. |
Ik heb net de hele tijd uitspraken van rechtbanken gelezen over verkeersovertredingen. Best vermakelijk.
Best nuttige dingen ook gelezen: - Bij een observatie moet de politie je in principe staande houden, tenzij dat echt niet mogelijk is. Als blijkt dat dat wel mogelijk was, dan kom je er mee weg - Nederlandse snelheidsborden vlak voor de grens zijn niet geldig, omdat de Nederlandse overheid niet bevoegd is om maatregelen in het buitenland op te leggen:D(y) |
Citaat:
|
House remix ervan dan? :D
|
2004 :y toen waren er nog geen halve finales
|
Citaat:
|
het was 2004 lees ik, ik keek niet goed, maar het was Reunion, ja.
|
Niemand Heeft Nog Tijd, in '97, dat was echt een heel slecht nummer. We kregen toen 5 punten.
|
Citaat:
In 1998 zijn we met Edsilia trouwens nog 4e geworden, Hemel en Aarde, goed nummer vind ik dat nog steeds. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12. |